پیام سپاهان
درخواست مشاور شهردار اصفهان در امور بانوان از فرهادی زاد
به مناطق محروم اصفهان سر بزنید
یکشنبه 20 مرداد 1398 - 8:47:20 AM
ایسنا
پیام سپاهان - مشاور شهردار اصفهان در امور بانوان از معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خواست تا از مناطق محروم شهر اصفهان بازدید داشته باشد و برای رفع مشکلات ورزشی آن ها عنایت ویژه ای داشته باشد.
  گردهمایی هیئت‌های ورزشی و مسئولان بانوان شهرستان‌های تابع استان اصفهان و روز گذشته (شنبه) با حضور فرهادی زاد معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در تالار افتخارات سرای ورزشکاران برگزار شد.
جامعه ما بیمار است
مشاور شهردار اصفهان در امور بانوان در این مراسم گفت: تحول خوبی در ورزش بانوان اصفهان شاهد هستیم. شهرداری اصفهان همیشه در کنار سازمان ورزش شهرداری برای اجرای برنامه های ورزشی بوده است.
فاطمه زارع با اشاره به نقش مثبت ایستگاههای ورزش صبحگاهی اظهار کرد: ایستگاههای ورزش صبحگاهی برای بانوان مسرت بخش است. ورزش مادر سلامتی است و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی زیاد را به همراه دارد. هر چقدر بتوانیم مراکز ورزشی را بیشتر کنیم، یقینا از مشکلات جامعه کاسته خواهد شد.
مشاور شهردار اصفهان در امور بانوان با اشاره به وضعیت ورزش در مناطق محروم شهر اصفهان و درخواست از فرهادی زاد برای بازدید از این مناطق تاکید کرد: دوست دارم شما امروز بازدیدی از مناطق محروم اصفهان یعنی مناطق 14 و 10 داشته باشید که نیاز شدیدی به مباحث ورزشی دارند و عنایت ویژه ای در این زمینه داشته باشید.
زارع گفت: جامعه ما، جامعه بیماری است و تعارف هم نداریم، که بخواهیم بر روی آن سرپوش بگذاریم. هر چقدر مباحث ورزشی را توسعه دهیم سلامت جامعه را تضمین کرده ایم.
در ادامه این مراسم ابتدا نواب روسای هیئت های ورزشی استان و سپس مسئولان ورزش بانوان شهرستانهای تابعه استان اصفهان به بیان مسائل، مشکلات و درخواست های خود پرداختند.
طرح تحول ورزش بانوان، اختصاص ساعات مناسب و بیشتر به ورزش بانوان، طرح آمایش جمعیت و سرزمین، تعادل در اختصاص اعتبارات وبودجه به ورزش بانوان از جمله درخواست هایی بود که بیان شد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/107250/به-مناطق-محروم-اصفهان-سر-بزنید
بستن   چاپ