پیام سپاهان
/به بهانه سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی/
اساس پویایی جهاد دانشگاهی، سرمایه انسانی متخصص است
شنبه 19 مرداد 1398 - 12:08:34
پیام سپاهان - رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: سرمایه انسانی متخصص و متعهد در حوزه‏‌های کارشناسی و اجرایی، اساس پویایی جهاد دانشگاهی است و تلاش بر جذب، رشد، حفظ و نگه داشت این سرمایه از وظایف اصلی این نهاد است.
مرتضی تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان با بیان اینکه اصفهان پس از تشکیل استان البرز، نخستین استان صنعتی و دومین استان دانشگاهی کشور است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در سطح کلان‏ و ملی در اکثر حوزه‏‌های صنعتی و علوم مختلف فعالیت‌های شایسته و درخور توجهی دارد.
وی ظرفیت جهاد دانشگاهی را برای توسعه استان اصفهان بسیار غنی و کم‏ نظیر دانست و افزود: با توجه به حضور دو واحد جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان و همچنین پژوهشکده زیست ‏فناوری رویان و مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی و سه شرکت فنی و مهندسی وابسته به جهاددانشگاهی در استان اصفهان، ظرفیت استانی جهاد دانشگاهی بعد از استان تهران بی‌‏نظیر است.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، تصریح کرد: سرمایه انسانی متخصص و متعهد در حوزه‏‌های کارشناسی و اجرایی اساس پویایی جهاد دانشگاهی است و تلاش بر جذب، رشد، حفظ و نگه داشت این سرمایه از وظایف اصلی این نهاد است.
وی افزود: رونق تولید بدون رونق تولید علم و تکنولوژی پایدار و مستمر نخواهد بود. جهاد دانشگاهی با تلاش در رونق تولید علم و دانش فنی و تکنولوژی و تجاری ‏سازی محصولات تولیدی خود که عمدتاً دانش بنیان هستند و به ویژه با وجود رسانه‏ هایی همچون خبرگزاری‌های ایسنا، ایکنا و سیناپرس و بخش آموزش می ‏تواند با همفکری در ترویج رونق تولید مؤثر باشد.
تیموری خاطرنشان کرد: با توجه به دستیابی جهاد دانشگاهی به دانش سلول‏های بنیادی، ساخت دکل حفاری و تولید صدها محصول دانش بنیان و نیز تولید و انتشار چندین هزار مقاله علمی و برخورداری از دانشمندان و محققان برجسته، قطعاً جهاد دانشگاهی از تأثیرگذاران اصلی در پیشرفت جایگاه علمی کشور است.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با بیان اینکه موفقیت سازمان‏‌ها، همواره نتیجه بهره ‏مندی از تجارب موفق و اندوخته ‏های مؤثر بزرگان و پیشکسوتان سازمان است، اظهار کرد: اندیشه، علم و توان و انگیزه نیروهای جوان در سازمان‏‌های علمی و پژوهشی همراه با تخصص پیشکسوتان عامل پیشرفت است و باید بیش از سایر سازمان‏ها در تعامل با هم باشند، که در جهاددانشگاهی کم و بیش اینگونه بوده است.
کد خبرنگار:13037
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107092/اساس-پویایی-جهاد-دانشگاهی،-سرمایه-انسانی-متخصص-است
بستن   چاپ