پیام سپاهان
سرپرست جدید دانشگاه هنر اصفهان:
هر دانشکده پایگاه کشوری رشته خود شود
شنبه 19 مرداد 1398 - 12:08:19
پیام سپاهان - سرپرست جدید دانشگاه هنر اصفهان گفت: دهه آینده دهه گرایش به رشته های هنر و میان رشته ای است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، رضا نصراصفهانی صبح امروز (چهارشنبه) درمراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه هنر اصفهان که در توحیدخانه دانشکده معماری و شهرسازی هنر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: رشته های هنر پتانسیل بالایی دارد و نسبت اشتغال دانشجویان کارشناسی آن نسبت به سایر رشته ها زیاد است، بنابراین پیش بینی می کنیم که جامعه گرایش به سمت این رشته پیدا کند، پس باید زیرساخت ها و امکانات خود را آماده کنیم.
وی افزود: هر دانشگاه در حد توان خود می کوشد تا به مشکل اشتغال کمک کند.
سرپرست جدید دانشگاه هنر اصفهان با مهم شمردن حمایت از کسب و کارهای کوچک و هنربنیان، تصریح کرد: کسب و کار هنربنیان با اینکه سرمایه گذاری کمی لازم دارد، اما از ارزش افزایی بالایی برخوردار بوده و زودبازده است.
وی عرصه رقابت را از کشور به رقابت بین شهری دانست و گفت: الگوهای توسعه کلان کشوری اکنون پاسخگو نیاز اقتصادی کشور نیست و توان حل مسائل اقتصادی را ندارد. در شرایط موجود کسب و کارهایی با پشتوانه تاریخی نقش تعیین کننده ای در اقتصاد دارند و این نشان از نقش مهم دانشگاه هنر دارد.
نصر خاطرنشان کرد: در تلاشیم در سایه همیاری و همدلی به زیست علمی بهتر برسیم و در فضای آرام توسعه دانشگاه و ارائه استانداردترین سطح هنر صورت گیرد.
وی همچنین اهداف آینده خود را معرفی هرچه بیشتر دانشگاه هنر به جامعه، حفظ میراث فرهنگی، احیا صنایع دستی فراموش شده، تعامل بیشتر با جامعه و بازیابی برند خود عنوان و ابراز امیدواری کرد: هر دانشکده پایگاه کشوری رشته خود شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107078/هر-دانشکده-پایگاه-کشوری-رشته-خود-شود
بستن   چاپ