پیام سپاهان
جمعه 11 مرداد برگزار می‌شود؛
مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اصفهان میزبان داوطلبان کنکور ناپیوسته
پنجشنبه 10 مرداد 1398 - 10:58:04
پیام سپاهان - معاون آموزشی، پژوهشی مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان از برگزاری آزمون کنکور کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی و کارشناسی ناپیوسته سال جاری در روز جمعه،11 مرداد ماه در این مؤسسه خبرداد. 
علیرضا نجفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان جمعه،11 مردا ماه میزبان حدود 450 داوطلب در گروه کاردانی نظام جدید در نوبت صبح خواهد بود.
وی افزود: همچنین در نوبت صبح روز جمعه حدود 250 داوطلب در گروه کارشناسی ناپیوسته در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان به رقابت با هم می پردازند.
معاون آموزشی و پژوهشی مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این آزمون برای داوطلبان و خانواده‌های آنان، گفت: امسال برای اولین بار میزبان داوطلبان کنکور کاردانی نظام جدید و کارشناسی ناپیوسته هستیم و تمام تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان از سال 1372 به عنوان اولین مؤسسه آموزش عالی در استان اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: این موسسه در حال حاضر با بیش از 25 سال سابقه در حوزه آموزش عالی کشور در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در حدود 50 کد رشته دانشجو می پذیرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/105929/مؤسسه-آموزش-عالی-جهاد-دانشگاهی-اصفهان-میزبان-داوطلبان-کنکور-ناپیوسته
بستن   چاپ