پیام سپاهان
شهردار اصفهان:
جشنواره کودک همبستگی میان کودکان اصفهان و دنیا را در افق هدف دارد
چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 13:12:15
پیام سپاهان - اصفهان - شهردار اصفهان گفت: از اهداف مهم جشنواره فیلم کود ایجاد پل مستحکمی میان کودکان اصفهان و دیگر شهرهای ایران و به دنبال آن پیوند و تقویت فرهنگ گفتگو بین کودکان ایران بادیگر کشورهاست.

قدرت الله نوروزی در حاشیه آیین رونمایی از پوستر جشنواره در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ما با دایمی کردن جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان به دنبال استمرار این جشنواره در تمام فصول سال هستیم؛ و بر این اساس سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان با تجربیات، نیروها و برنامه های جدید در اصفهان برگزار می شود.
وی افزود: از اهداف مهم این جشنواره ایجاد پل مستحکمی بین کودکان اصفهان با کودکان ایران و به دنبال آن پیوند و تقویت فرهنگ گفتگو بین کودکان ایران با کودکان دیگر کشورهاست چراکه رسیدن به چنین هدفی منجر به تقویت شادی، نشاط و افزایش امنیت و صلح جهانی خواهد شد.
شهردار اصفهان با اشاره به اهمیت شعار سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان تصریح کرد: شعار « رویای کودکان سیل زده را بسازیم» در ادامه حرکت پیشتازانه اصفهان در راستای تقویت فرهنگ همدلی مردم اصفهان با مردم سیل زده و به ویژه کودکان است.
وی ادامه داد: برنامه هایی که از هفته فرهنگی با این اهداف در نظر گرفته شده در توسعه همدلی، همراهی و نزدیک کردن دلهای مردم و مسئولان نقش دارد تا مسایل با بهترین راه حل ها به سرانجام برسد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/105893/جشنواره-کودک-همبستگی-میان-کودکان-اصفهان-و-دنیا-را-در-افق-هدف-دارد
بستن   چاپ