پیام سپاهان
قصه زندگی یک سانسورچی روی صحنه
دوشنبه 31 تیر 1398 - 7:57:38 AM
ایسنا
پیام سپاهان - «هیولا خوانی»، نام تئاتری به نویسندگی نغمه ثمینی است که این روزها با کارگردانی امید صالحی در شهر نجف‌آباد اجرا می‌شود.
امید صالحی اظهار کرد: «هیولا خوانی» روایتگر قصه زندگی سانسورچی کتابی است که حین کار، با واقعیتی مواجه می‌شود و برای فرار از این واقعیت، به خوابی طولانی فرو می‌رود.
وی ادامه داد: پس از گذشت دو سال، همسر او به اجبار پدرشوهرش، مجبور به اتمام سانسور کتاب می‌شود و این کار زندگی آن‌ها را با ناهمواری‌های بسیاری روبرو می‌کند.
این کارگردان تئاتر با اشاره به نمایشنامه «هیولا خوانی» گفت: نغمه ثمینی، با قدرت قلم و تعلیق‌های مداوم خود در این اثر، قدرت پلک زدن را از تماشاگر می‌گیرد.
صالحی، «هر تماشاگر، یک هنرمند» را شعار تئاتر «هیولا خوانی» اعلام کرد و افزود: امیدوارم که تماشاگران تئاتر با خوانش و تکرار این شعار، خود را در حمایت از هنر و تئاتر مستقل موظف و سهیم بدانند. 
به گزارش ایسنا، تئاتر «هیولا خوانی» تا پنجم مردادماه هر شب رأس ساعت 20:30 در تماشاخانه انجمن نمایش نجف‌آباد روی صحنه می‌رود. در این تئاتر بازیگرانی چون رضا ربانی، افروزه افروغ، مجتبی شایان و علیرضا عظیمی ایفای نقش می‌کنند و وحید خدادادی، دستیار کارگردانی و طراحی صحنه آن را بر عهده دارد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/104486/قصه-زندگی-یک-سانسورچی-روی-صحنه
بستن   چاپ