پیام سپاهان
تابش: کی‌روش امشب در اردوی سپاهان است/ با بازیکنان مدنظر کادر فنی مذاکره می‌کنیم
يکشنبه 30 تير 1398 - 13:29:07
پیام سپاهان - مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: از نفرات جذب شده راضی هستیم و بر اساس نیاز تیم و نظر کادرفنی در صورت نیاز با بازیکنان مذاکره خواهیم کرد، اما اسم بازیکنی را اعلام نخواهیم کرد که بعداً مشکلی ایجاد شود.
مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه اصفهان، در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: استنلی امشب به اردوی تیم در ترکیه اضافه خواهد شد و با توجه به نیاز و درخواست تیم شاید دو بازیکن دیگر نیز جذب کنیم.
وی در پاسخ به شایعه مذاکره باشگاه سپاهان با یک بازیکن آسیایی، گفت: بر اساس نیازی که به ما اعلام شده است اگر با بازیکنی به توافق رسیدیم اعلام خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان، تصریح کرد: با توجه به اینکه تاریخ شروع لیگ همچنان مشخص نیست، فرصت برای مذاکره داریم و در آرامش کار خود را دنبال خواهیم کرد. عجله‌ای برای این موضوع نداریم و بازیکنی را که مد نظرمان باشد جذب خواهیم کرد.
تابش تاکید کرد: با توجه به اینکه امسال باید در سه جبهه به رقابت با حریفان بپردازیم و مسابقات آسیایی در اواخر بهمن ماه آغاز خواهد شد، نیم فصل لیگ برتر تمام شده و اجازه جذب بازیکن در آن مقطع را نیز خواهیم داشت و در صورت نیاز به تقویت تیم اقدام خواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد: اکنون تیم خوبی را آماده کرده‌ایم و از نفرات جذب شده راضی هستیم. بر اساس نظر کادرفنی و سرمربی تیم بازیکنان جذب شدند که البته خود ما نیز آن‌ها را قبول داریم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص مذاکره با شایان مصلح، گفت: اسم هیچ بازیکنی را اعلام نخواهیم کرد و بر اساس نیاز تیم و نظر کادرفنی با بازیکن مذاکره خواهیم کرد، اما اسم بازیکنی را اعلام نخواهیم کرد.
کدخبرنگار:13039
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/104448/تابش--کی‌روش-امشب-در-اردوی-سپاهان-است--با-بازیکنان-مدنظر-کادر-فنی-مذاکره-می‌کنیم
بستن   چاپ