پیام سپاهان
حاتمی: اصفهان قطب پومسه ایران است
جمعه 28 تير 1398 - 17:52:46
پیام سپاهان - سرمربی تیم پومسه آقایان اصفهان گفت: رقیبان زحمت کشی در این مسابقات داشتیم، اما اصفهان نزدیک به 100 مدال آسیایی و جهانی در پومسه دارد.
محمدتقی حاتمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در خصوص مسابقات پومسه قهرمانی کشور، اظهار کرد: هیئت تکواندو اصفهان با زحمت زیاد این میزبانی را پشت سر گذاشتند. بچه‌های ما نیز امسال باهم همدل شده بودند و توانستیم بعد از چندین سال عنوان قهرمانی را به اصفهان بازگردانیم.
وی در رابطه با سطح فنی مسابقات گفت: تمام قهرمانان ایران در تورنمنت‌های مختلف در این مسابقات حضور داشتند. خدا را شکر بچه‌های ما خیلی خوب عمل کردند و توانستند مقام نخست این مسابقات را کسب کنند.
حاتمی ادامه داد: رقیبان زحمت کشی در این مسابقات بودند اما اصفهان بزرگترین قطب ایران است. ما نزدیک به 100 مدال آسیایی و جهانی در پومسه اصفهان داریم که برای ما بسیار ارزشمند است.
سرمربی تیم پومسه آقایان اصفهان افزود: امسال بچه‌ها دست به دست هم دادند و این توفیق حاصل شد که قهرمانی مجدد به اصفهان بازگشت.
حاتمی در رابطه با مشکلات سال‌های گذشته در اصفهان، گفت: متاسفانه مشکلات داخلی داشتیم و از بیرون نیز تحریکاتی بر ضد استان به وجود آورده بودند و بین قهرمانان ما اختلاف ایجاد کرده بودند. امسال مشکلات خود را با همدلی حل کردیم و جواب سردی به دشمنان خود دادیم.
وی در پایان افزود: در‌ خصوص مسابقات برون مرزی خود مشکل داریم و دچار چالش‌هایی هستیم که امیدوارم فدراسیون مدیریت کند و این چالش‌ها را به سرانجام برسانند تا از همه پتانسیل در سطح‌ کشور استفاده شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/104368/حاتمی--اصفهان-قطب-پومسه-ایران-است
بستن   چاپ