پیام سپاهان
استکی:
سطح پومسه اصفهان در حد جهانی است
جمعه 28 تير 1398 - 16:13:25
پیام سپاهان - سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: چهاردهمین دوره مسابقات پومسه کشور درحال برگزاری است. اصفهان در این مسابقات 2 تیم در بخش بانوان و 2 تیم در بخش آقایان دارد.
مرتضی استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در خصوص مسابقات پومسه قهرمانی کشور، اظهار کرد: چهاردهمین دوره این مسابقات در اصفهان، درحال برگزاری است. حدود سه ماه است درحال تدارک برای این مسابقات هستیم. 
وی افزود: با توجه به این که قهرمانان دختر و پسر ما جمع شده‌اند و پتانسیل قهرمانی تیم بالا بود، این میزبانی را گرفتیم.
استکی با اشاره به نگاه قهرمانی اصفهان در این مسابقات، خاطرنشان کرد: علاوه بر قهرمانی این مسابقات، توسعه پومسه نیز از دلایل دیگر گرفتن این میزبانی بود.
سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان ادامه داد: اصفهان در بخش بانوان 2 تیم و در بخش آقایان نیز 2 تیم‌ دارد. هر تیم ما شامل 38 نفر می‌شود.
وی در رابطه با ورزشکاران اصفهانی حاضر در یونیورسیاد دانشجویان جهان افزود: سه نماینده در این مسابقات داشتیم. خدا را شکر مقام سوم را کسب کردند و نشان می‌دهد پومسه اصفهان در حد جهانی مطرح است.
به گزارش ایسنا، چهاردهمین دوره مسابقات پومسه کشور از امروز (پنجشنبه بیست و هفتم تیر) به مدت چهار روز به میزبانی هیئت تکواندو استان اصفهان آغاز شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/104356/سطح-پومسه-اصفهان-در-حد-جهانی-است
بستن   چاپ