پیام سپاهان
«پهلوان» به زودی در تمرین ذوب آهن حاضر می شود
چهارشنبه 26 تير 1398 - 09:10:23
پیام سپاهان - احسان پهلوان اولین بازیکن سرباز تیم ذوب آهن اصفهان در تراکتورسازی است که به تمرین این تیم اصفهانی اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و مهدی مهدی پور سه بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بودند که برای گذراندن دوران خدمت سربازی راهی تیم تراکتورسازی تبریز شدند.
هرچند دوران اصلی خدمت این بازیکنان تمام شده است، اما آنها برای طی کردن دوران آموزشی در پادگان به سر می برند. از سوی دیگر باشگاه ذوب آهن بارها اعلام کرده است به این سه بازیکن اصلی خود برای بازی مقابل الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد.
سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن حتی در این ارتباط جلسه ای با سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار کرد.
در بین این سه بازیکن به نظر می رسد کار احسان پهلوان زودتر تمام می شود و این بازیکن به زودی در تمرین ذوبی ها حضور خواهد داشت.
سعید آذری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اعلام این خبر، گفت: خدمت احسان پهلوان را که باید تمام شده تلقی کرد و این بازیکن تا یکی دو روز دیگر به تمرینات ما اضافه می شود. برای مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر دو بازیکن دیگر هم چون بحث ملی ذوب آهن در آسیا مطرح است، مقرر شد راهکاری ارائه کنند تا آنها هم به تیم اضافه شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103330/«پهلوان»-به-زودی-در-تمرین-ذوب-آهن-حاضر-می-شود
بستن   چاپ