پیام سپاهان
بیغم: می‌خواهیم یک یا دو بازیکن به فوتسال کشور معرفی کنیم
سه شنبه 25 تير 1398 - 20:58:45
پیام سپاهان - سرمربی تیم‌ گیتی پسند پس از پیروزی تیمش برابر آذرخش بندرعباس گفت: هدف ما این است که در دور اول بین 4 تیم‌اول قرار بگیریم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، حمید بیغم پس از پیروزی شاگردانش برابر آذرخش اظهار کرد: از بازیکنانم که امروز خیلی جنگیدند و تلاش کردند، تشکر می‌کنم. 10 گل زدن به تیم آذرخش کار سختی است و فقط به خاطر تلاش بچه‌ها بود.
وی افزود: همچنین از هواداران تشکر می‌کنم که مثل همیشه در کنار ما بودند و حمایتمان کردند. فکر نمی‌کردم با توجه به اتفاقات پارسال و نتایج ما در 2 بازی اول اینقدر از ما حمایت کنند.
بیغم ادامه داد: هم تیم ما خوب بود هم تیم آذرخش. تیم داوری نیز در این بازی خوب کار کرد. امروز برای کسب 3 امتیاز آمده بودیم.
سرمربی گیتی پسند افزود: در 2 بازی قبلی مخصوصا با ملی حفاری خیلی خوب فوتسال بازی کردیم، اما در ضد حملات گل خوردیم. امروز با تلاش بازیکنان نقاط ضعف را برطرف کردیم. ما همیشه گیتی‌پسند هستیم.
بیغم ادامه داد: نمی‌خواهیم، بگوییم 10 بازیکن امید داریم؛ بلکه می‌خواهیم یک یا 2 بازیکن به فوتسال کشور معرفی کنیم و این امر برای ما مهم است. ممکن است بی‌تجربگی آن‌ها دردسر شود.
وی افزود: هدف ما این است که در دوره اول در بین 4 تیم اول قرار بگیریم. در هفته‌های اول بازی‌ها انتحاری است.
بیغم در پایان خاطرنشان کرد: یک تیم تمام تلاش خود را می‌کند، مخصوصا تیم‌هایی که در میانه یا پایین جدول هستند، رفته رفته جدول خودش را پیدا می‌کند. البته برای هر تیم احترام قائل هستیم و برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103315/بیغم--می‌خواهیم-یک-یا-دو-بازیکن-به-فوتسال-کشور-معرفی-کنیم
بستن   چاپ