پیام سپاهان
مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان:
66 درصد از جمعیت استان اصفهان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند
سه شنبه 25 تير 1398 - 18:46:57
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: 66 درصد از جمعیت استان اصفهان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد گورابی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز تأمین اجتماعی اظهار داشت: 66 درصد از جمعیت استان اصفهان معادل سه میلیون و 400 هزار نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در استان اصفهان هستند.
وی با بیان اینکه 25 هزار نفر در استان اصفهان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، ابراز داشت: 340 هزار نفر از مستمری بگیران کشور در استان اصفهان زندگی می‌کنند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه این سازمان بدهی خود به همه نهادهای غیر دولتی به شکل تهاتری پرداخت کرده است، گفت: بودجه روزانه تأمین اجتماعی استان اصفهان 20 میلیارد تومان است و این در شرایطی است که هزینه روزانه این سازمان 26 میلیارد تومان است.
وی از مطالبه یک هزار و 300 میلیارد تومان تأمین اجتماعی از کارفرمایان استان اصفهان خبر داد و گفت: از این مقدار 300 میلیارد تومان آن شامل جریمه است و بر این اساس برای پرداخت آن بسته‌های تشویقی در نظر گرفته ایم .
گورابی تاکید کرد: همچنین در راستای تسهیل پرداخت دیگر مطالبات خود نیز روش‌هایی مانند تقسیط بدهی و بسته حمایت از تولید را مقرر کردیم که در این بسته پرداخت بیمه بیکاری نیز وجود دارد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه استفاده از فناوری‌های نوین در دستور کار تأمین اجتماعی اصفهان قرار دارد، بیان داشت: در سال گذشته یک میلیون و 500 هزار سفر درون شهری اصفهان با ارسال الکترونیکی اسنادتوسط این سازمان کاهش یافت.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان اضافه کرد: به زودی صدور دفترچه و تمدید دفترچه بیمه هم استانی‌های عزیز نیز به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103306/66-درصد-از-جمعیت-استان-اصفهان-تحت-پوشش-تامین-اجتماعی-هستند
بستن   چاپ