پیام سپاهان
سرپرست کتابخانه های عمومی استان اصفهان:
توسعه کتابخانه علی بن ابی طالب جوی آباد نیازمند حمایت خیران است
دوشنبه 24 تير 1398 - 19:37:52
پیام سپاهان - اصفهان- سرپرست کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: با دعوت از خیران و شهرداری خمینی شهر درصدد توسعه کتابخانه علی بن ابی طالب (ع) جوی آباد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، چندی پیش خبرنگار مهر بازدیدی از کتابخانه علی بن ابی طالب (ع) اصفهان داشت.
کتابخانه علی بن ابی طالب (ع) در منطقه جوی آباد خمینی شهر، تنها مرکز فرهنگی این منطقه است که با استقبال ساکنان آن منطقه توانسته عنوان کتابخانه برگزیده کشوری را به دست آورد.
در گفتگو با مدیر مسئول کتابخانه علی بن ابی طالب (ع) مطالبه ای در خصوص اختصاص زمین رها شده در این منطقه به مجموعه کتابخانه مطرح شد و خبرنگار مهر این مطالبه را با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان در میان گذاشت.
امیر هلاکویی با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی علی بن ابیطالب (ع) جوی آباد کتابخانه برگزیده کشوری در هفته کتاب سال 1397 اظهار داشت: دلیل موفقیت این کتابخانه در جذب مراجعه کننده در فقدان فضاهای فرهنگی کافی در منطقه را حمایت های نهاد کتابخانه های عمومی، فرمانداری و شهرداری شهرستان و تلاش های کتابداران این کتابخانه است.
وی افزود: متاسفانه این کتابخانه با مشکل کمبود فضا مواجه است که طی تعاملات مثبت بین اداره کتابخانه های عمومی و شهرداری خمینی شهر، مقرر شده زمینی به رایگان به کتابخانه واگذار شود.
سر پرست کتابخانه های عمومی استان اصفهان با بیان اینکه طرح توسعه ساختمان فعلی انجام خواهد شد، تصریح کرد: در سال جاری نیز اعتبار مناطق آسیب پذیر برای تجهیز امکانات به این کتابخانه تخصیص یافته است.
وی افزود: امیدواریم در آینده بودجه و اعتباری برای تکمیل ساختمان اختصاص یابد.
به گفته هلاکویی با ورود خیران به ساخت و تکمیل ساختمان این کتابخانه، مشکل کمبود فضای فیزیکی این کتابخانه نیز برطرف می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103257/توسعه-کتابخانه-علی-بن-ابی-طالب-جوی-آباد-نیازمند-حمایت-خیران-است
بستن   چاپ