پیام سپاهان
جلوگیری از فعالیت 4 واحد صنعتی آلاینده در استان اصفهان
دوشنبه 24 تير 1398 - 17:03:25
پیام سپاهان - اصفهان – در روزهای گذشته از فعالیت 3 واحد صنعتی آلاینده نجف آباد جلوگیریو یک واحد آلاینده نیز در شهرضا پلمب شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، در روزهای گذشته از فعالیت 15 واحد صنعتی آلاینده در شهرستان‌های شهرضا و نجف آباد توسط ادارات تحت پوشش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان جلوگیری شد.
بر این اساس یک واحد صنعتی بازیافت ضایعات پلاستیکی در شهرضا به دلیل رعایت نکردن الزامات زیست محیطی و آلوده کردن هوا، خاک، آب وبی توجهی به اخطارهای صادره از سوی محیط زیست با دستور دادستانی و پیگیری اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان پلمب شد.
همچنین از فعالیت دو واحد صنعتی ریخته گری غیر مجاز و بدون سیستم فیلتراسیون در بخش ریخته گری و یک واحد غیرمجاز آلاینده بدلیل رعایت نکردن الزامات زیست محیطی و آلوده کردن هوا در این شهرستان جلوگیری شد.
گفتنی است از ابتدای سال تاکنون همچنین در شاهین شهر 10 واحد صنعتی آلوده کننده محیط زیست و هوا شامل هشت واحد در بخش سنگبری و دو واحد در بخش تولیدی که با فعالیت غیر اصولی موجب تهدید علیه بهداشت عمومی شدند در شهرستان شاهین شهر و میمه جریمه شدند.
به گزارش مهر، بر اساس استانداردهای محیط زیست، صاحبان واحدهای صنعتی و خدماتی موظف به رعایت و کاهش آلایندگی واحدهای خود هستند در غیراین صورت، واحد آنها تا رفع کامل آلایندگی پلمب می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103248/جلوگیری-از-فعالیت-4-واحد-صنعتی-آلاینده-در-استان-اصفهان
بستن   چاپ