پیام سپاهان
گام سوم لیگ برتر فوتسال
اولین بازی گیتی پسند همراه هواداران/ مصاف هایپریها با ستارگان ورامین
يکشنبه 23 تير 1398 - 11:30:35
پیام سپاهان - در سومین هفته از لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند از آذرخش بندرعباس میزبانی می کند و هایپر شاهین شهر به مصاف ستارگان ورامین می رود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، هفته سوم لیگ برتر فوتسال در حالی روز سه شنبه 25 تیرماه از ساعت 18 پیگیری می شود که گیتی پسند میزبان آذرخش بندرعباس است و هایپر نیز در ورامین به مصاف تیم ستارگان این شهر می رود.
گیتی پسند اصفهان- آذرخش بندرعباس
قرمزپوشان اصفهانی هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه با نتیجه 3 بر صفر بازی را به ملی حفاری اهواز واگذار کردند تا شرایط مطلوبی در لیگ نداشته باشند. گیتی پسندی ها در دو هفته اخیر با مصدومیت بازیکنانی چون مهران عالیقدر و میثم برمشوری رو به رو بودند. در بازی هفته گذشته نیز محمدرضا سنگ سفیدی از ناحیه مچ پا مصدوم شد تا دست حمید بیغم برای بازی با آذرخش خالی تر از قبل شود. شاگردان بیغم با یک تساوی هفته اول و شکست در دیدار هفته گذشته با یک امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته اند.
در آن سوی میدان آذرخشی ها از 2 بازی گذشته حداکثر امتیازات را کسب کرده اند. شاگردان عباس روزپیکر در 2 هفته اخیر ارژن شیراز و شاهین کرمانشاه را از پیش رو برداشتند و با توجه به تفاضل گل پس از تیم های مس سونگون، ملی حفاری و سن ایچ در رده چهارم جدول قرار دارند.
شاگردان بیغم سعی دارند در این بازی و در حضور تماشاگران خود، اولین پیروزی این فصل خود را کسب کنند. در سمت دیگر نتایج آذرخشی ها در دو بازی گذشته نشان می دهد حریف دست و پا بسته ای برای گیتی پسند نخواهند بود.
قضاوت این بازی بر عهده ابراهیم مهرابی افشار به کمک حمید سلیمانی، مهدی طاهری و مهدی صفایی است وعلیرضا رجبی وظیفه نظارت بر کار داوران این بازی را بر عهده دارد.
ستارگان ورامین- هایپر شاهین شهر
هایپری ها در دو هفته گذشته نمایش فوق العاده ای داشتند؛ اما تا حدودی شانس با آنها یار نبود و اندکی هم اشتباهات فردی مانع از پیروزی آنها شد. شاگردان رستمی در دو هفته گذشته 2 تساوی کسب کرده اند تا با 2 امتیاز در رده نهم جدول قرار گیرند. 
در سمت دیگر تیم ستارگان ورامین فقط یک هفته پیش از شروع لیگ تمرینات خود را استارت زدند. آنها هفته اول فرش آرا مشهد را شکست دادند و هفته گذشته نیز با نتیجه 7 بر صفر به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بازی را واگذار کردند. ورامینی ها با 3 امتیاز یک پله بالاتر از هایپر، در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارند.
با توجه به این که هایپری ها هفته اول در دربی اصفهان مهمان گیتی پسند بودند، این بازی اولین مسابقه خارج از اصفهان برای آنها است. شاگردان رستمی در دو بازی گذشته در امر موقعیت سازی بسیار موفق عمل می کردند، اما نتیجه مطلوب را نمی گرفتند. آن ها تلاش می کنند که در این بازی اولین 3 امتیاز فصل خود را کسب کنند. همچنین ورامینی ها قصد دارند از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند و در این بازی خانگی حداکثر امتیازات را کسب کنند.
مرتضی شعبانی به کمک مهدی کرد، حسینعلی محمدنژاد و کاظم مرادی این بازی را سوت می زند و جواد فهیمی راد نیز ناظر داوری این بازی است.
برنامه سایر مسابقات/ سه شنبه 25 تیرماه ساعت 18
شهروند ساری - فرش آرا مشهد 
لبنیات ارژن شیراز - مقاومت شهرداری البرز
سن ایچ ساوه - مس سونگون ورزقان
شاهین کرمانشاه - سوهان محمد سیما قم
اهورا بهبهان - ملی حفاری اهواز
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103175/اولین-بازی-گیتی-پسند-همراه-هواداران--مصاف-هایپریها-با-ستارگان-ورامین
بستن   چاپ