پیام سپاهان
اجرای طرح اهدای کتاب به کودکان مبتلا به سرطان
شنبه 22 تير 1398 - 10:38:28
پیام سپاهان - «روزهای سخت درمان با ادبیات شیرین می‌شود»، عنوان طرحی است که موسسه کسا هم‌زمان با روز ادبیات کودک و نوجوان، برای اهدای کتاب به کودکان مبتلا به سرطان در اصفهان آغاز کرده است.
مدیرعامل موسسه کسا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این موسسه به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان، اقدام به اجرای طرحی با شعار «روزهای سخت‌درمان با ادبیات شیرین می‌شود» کرده است و افراد خیر و علاقه‌مند می‌توانند با شرکت در این طرح، کتاب‌های داستان و رنگ‌آمیزی خود را به موسسه کسا تحویل بدهند.
محمدرضا احمدی ادامه داد: این طرح تا پایان تابستان ادامه دارد و کتاب‌های مورد نیاز در رده سنی الف، ب، ج و داستان‌های مصور است. کتاب‌های دریافتی نیز از طریق موسسه، به کودکان مبتلا به سرطان در بیمارستان‌های سیدالشهدا و امام حسین (ع) اهدا می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت‌های موسسه کسا گفت: این موسسه از سال 1383 به‌عنوان نمایندگی موسسه محک، برای کودکان مبتلا به سرطان اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد و سال 1393 به‌صورت مستقل و با نام موسسه کسا، به کار خود ادامه داد. رویکرد فعلی این موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان است و علاوه بر حمایت‌های درمانی و مددکاری، دوره‌ها و خدمات تفریحی فرهنگی را نیز برای آنان برگزار می‌کند.
احمدی تصریح کرد: این موسسه اکنون بالغ‌بر 600 کودک مبتلا به سرطان را تحت پوشش دارد که تعدادی از این کودکان ساکن اصفهان و بقیه از شهرهای جنوبی کشور و تبعه کشورهایی مثل عراق، پاکستان، افغانستان و ... هستند.
به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان برای شرکت در طرح اهدای کتاب به کودکان مبتلا به سرطان می‌توانند به دفتر موسسه کسا واقع در اتوبان شهید خرازی، چهارراه جهاد، حدفاصل آتشگاه و میرزا طاهر، بن‌بست چهل، ساختمان خیام، طبقه سوم و یا به شعبه این موسسه واقع در سیتی سنتر، راهروی بین‌المللی، مراجعه کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103119/اجرای-طرح-اهدای-کتاب-به-کودکان-مبتلا-به-سرطان
بستن   چاپ