پیام سپاهان
رئیس پلیس راهور کاشان خبر داد؛
موتورسیکلت سواران عامل اکثر تصادفات کاشان هستند
پنجشنبه 20 تير 1398 - 17:13:22
پیام سپاهان - کاشان - رئیس پلیس راهور کاشان با بیان اینکه موتورسیکلت سواران عامل اکثر تصادفات کاشان هستند، گفت: 200 هزار موتورسیکلت در این شهرستان تردد دارند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ سیدعلیرضا رحیمی بعد از ظهر پنجشنبه در اختتامیه جشنواره «من با پلیس» در کاشان ضمن اشاره به نقش تأثیرگذار همیاران پلیس اظهار داشت: وجود همیاران پلیس باعث شد تا آمار کشته‌ها به اندازه قابل توجهی کاهش یابد اما با این وجود همچنان آمار کشته‌های ناشی از تصادف در کشور بالاست و کاهش آن مستلزم فرهنگ سازی هر چه بیشتر است.
وی با بیان اینکه انسان یکی از اضلاع تصادف محسوب می‌شود، افزود: کاشان در حدود 200 هزار موتورسیکلت در خود جای داده است و بیشترین تصادفات این شهرستان به واسطه موتورسیکلت انجام می‌شود و بر همین اساس لازم است شهروندان با رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از موتورسیکلت، تصادفات را به حداقل برسانند.
رئیس پلیس راهور کاشان با بیان اینکه والدین نقش بسزایی در تربیت کودکان قانونمند دارند، ابراز داشت: والدین باید به تربیت فرزندان قانون مند اهمیت دهند و این مهم نقش بسزایی در سلامت جامعه آینده نیز دارد.
وی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته همکاران ما در پلیس راهور تصادفات نیز کاهش داشته است، گفت: رعایت قانون در تمامی زمینه‌ها از جمله در زمینه رانندگی به جامعه سر و سامان می‌بخشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103105/موتورسیکلت-سواران-عامل-اکثر-تصادفات-کاشان-هستند
بستن   چاپ