پیام سپاهان
امام جمعه اردستان:
همه افراد جامعه در برابر حفظ ارزش حجاب مسئول هستند
پنجشنبه 20 تير 1398 - 14:05:15
پیام سپاهان - ارستان - امام جمعه اردستان گفت: همه افراد کشور چه مسئول و چه غیر مسئول وظیفه دارند تا در راستای حفظ حجاب کوشا باشند و برای پاسداری از این ارزش مهم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام حسن دهشیری شامگاه چهارشنبه در همایش حجاب و عفاف شهرستان اردستان اظهار داشت: هر ساله در چنین ایامی همایش‌هایی شکل‌گرفته و روز عفاف و حجاب را گرامی می دارند.
وی گفت: طبق گفته بزرگان حجاب از ضروریات دین ماست یعنی اگر کسی منکر آن بشود از دین خارج شده است.
امام جمعه اردستان افزود: توجه به حجاب گاهی در جامعه کمرنگ می شود و برخی که حجاب را برنمی‌تابند به مخالفت با آن بر می خیزند و آن را کمرنگ جلوه می‌دهند.
حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه به قول شهید مطهری حجاب مصونیت است و تنها کمی محدودیت می آورد، افزود: محدودیتی که برای انسان مصونیت بیاورد و او را از نگاه بیگانگان مصون و محفوظ نگه می‌دارد خوب است.
همه جامعه در برابر حجاب مسئولند
وی افزود: همه افراد کشور چه مسئول و چه غیر مسئول وظیفه دارند تا در راستای حفظ حجاب کوشا باشند و برای پاسداری از این ارزش مهم تلاش کنند.
حجت الاسلام دهشیری در بخشی دیگری از سخنان خود ابراز داشت: شایسته نیست که تنها قشری از جامعه از حجاب طرفداری کنند و این موضوع باید به عنوان یک معروف بزرگ تلقی می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103096/همه-افراد-جامعه-در-برابر-حفظ-ارزش-حجاب-مسئول-هستند
بستن   چاپ