پیام سپاهان
امام جمعه اردستان:
برخی می خواهند ارزش حجاب را در جامعه از بین ببرند
پنجشنبه 20 تير 1398 - 12:02:59
پیام سپاهان - ارستان - امام جمعه اردستان گفت: افرادی در داخل و خارج کشور هستند که می خواهند این ارزشی که توسط حجاب به دست آمده را از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام حسن دهشیری شامگاه چهارشنبه در همایش حجاب و عفاف شهرستان اردستان اظهار داشت: هر ساله در چنین ایامی همایش‌هایی شکل‌گرفته و روز عفاف و حجاب را گرامی می دارند.
امام جمعه اردستان گفت: طبق گفته بزرگان حجاب از ضروریات دین ماست یعنی اگر کسی منکر آن بشود از دین خارج و امری نیست که تازه به آن توجه شده باشد از اول بوده و الان هم وجود دارد.
حجت الاسلام دهشیری افزود: توجه به حجاب گاهی در جامعه کمرنگ می شود و برخی که حجاب را برنمی‌تابند با مخالفت آن بر می خیزند و آن را کمرنگ جلوه می‌دهند.
وی ابراز داشت: هر چند بعضی ها عقیده دارند تا با استفاده از تبلیغات غلط امر حجاب را کمرنگ نشان دهند.
حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه حجاب مصونیت است و به قول شهید مطهری کمی محدودیت می آورد افزود: این محدودیت که برای انسان مصونیت بیاورد و او را از نگاه بیگانگان مصون و محفوظ نگه می‌دارد خوب است.
همه جامعه در برابر حجاب مسئولند
وی افزود: همه افراد وظیفه دارند چه مسئول و چه غیر مسئول تا در راستای حفظ حجاب کوشا باشند و برای پاسداری از حجاب تلاش کنیم.
حجت الاسلام دهشیری در بخشی از سخنان خود افزود: شایسته نیست که تنها قشری از جامعه از حجاب طرفداری کنند و این موضوع به عنوان یک معروف بزرگ تلقی می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103090/برخی-می-خواهند-ارزش-حجاب-را-در-جامعه-از-بین-ببرند
بستن   چاپ