پیام سپاهان
سخنگوی باشگاه ذوب آهن:
بودجه اصلی باشگاه 50 میلیارد است/ 2 بازیکن مدنظر منصوریان به اصفهان می‌آیند
چهارشنبه 19 تير 1398 - 17:29:47
پیام سپاهان - سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: 25 میلیارد کمکی است که کارخانه ذوب آهن به باشگاه می کند. با اوساگوانا بر سر مبلغی که پیشنهاد داد به توافق نرسیدیم و 2 بازیکن برای جایگزینی وی در روزهای آینده بر سر تمرینات حاضر می شوند.
احمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص بودجه باشگاه ذوب آهن، اظهار کرد: 25 میلیاردی که از آن صحبت می شود، کمکی است که کارخانه ذوب آهن به باشگاه می کند. راه های در آمدزایی دیگری نیز از طریق اسپانسرها خواهیم داشت. روز گذشته جلسه هیئت مدیره داشتیم و تعاملات خوبی میان رئیس باشگاه و کارخانه نیز وجود دارد.
وی افزود: مصمم هستیم که بقیه بودجه را از طریق راه هایی که تعریف می شود تامین کنیم و نگرانی موجود را بر طرف کنیم. بودجه باشگاه حدود 50 میلیارد است و این 25 میلیارد کمکی است که کارخانه می کند.
جمشیدی در رابطه با رشته هایی که باشگاه در آن تیمداری می کند، ادامه داد: قرار است در جلسه آینده هیئت مدیره، مدیرعامل باشگاه گزارشی آماده کند و تصمیم گیری در خصوص تیم ها در آن جلسه مشخص خواهد شد.
سخنگوی باشگاه ذوب آهن در ارتباط با سربازان تیم فوتبال ذوب آهن افزود: این افراد بازیکنان ذوب آهن هستند و اسم آن ها نیز برای مسابقات ثبت شده است. همچنین علیرضا منصوریان روی این سه نفر حساب ویژه ای باز کرده است و به همین علت آنچنان وارد نقل و انتقالات نشدیم.
وی ادامه داد: این سه بازیکن به تیم اضافه خواهند شد. ان شاءالله مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز کمک می کند که این 3 بازیکن هرچه زودتر آزاد شوند که بتوانند سریع تر به تمرینات اضافه شوند.
جمشیدی در خصوص به تعویق افتادن قرعه کشی لیگ برتر و استاندارد سازی ورزشگاه ها افزود: ضلع شمالی ورزشگاه درحال آماده سازی است و فکر می کنم تا شروع لیگ آماده شود. ورزشگاه فولادشهر جزء ورزشگاه هایی است که استانداردهای کلی را دارد و اگر نواقص جزئی نیز وجود داشته باشد، برطرف خواهیم کرد.
سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به نقل و انتقالات و شرایط اوساگوانا، خاطرنشان کرد: وضعیت اوساگوانا از دید ما تمام شده است. اعتبارات ما مشخص است و با مبلغی که او گفت به توافق نرسیدیم.
وی در رابطه با جایگزینی اوساگوانا ادامه داد: علیرضا منصوریان دو بازیکن خارجی را مد نظر دارد که قرار است در روزهای آینده در اصفهان بر سر تمرینات حاضر شوند و بازیکن مدنظر ایشان را جذب خواهیم کرد.
جمشیدی در خصوص رضا شکاری، افزود: همانطور که سعید آذری اعلام کرد به دنبال شکایت خود هستیم. نمی گذاریم حق و حقوق باشگاه ضایع شود و مطمئنا پرونده را دنبال خواهیم کرد تا رای نهایی صادر شود.
سخنگوی باشگاه ذوب آهن، ادامه داد: شکایت باشگاه ذوب آهن به علت فسخ یک طرفه رضا شکاری است و این درحالی است که او با باشگاه قرارداد داشته است. باشگاهی که ضربه بیشتری می خورد، باشگاه روسی است که این بازیکن را جذب کرده است. باشگاه فعلی این شخص وقتی متضرر می شود که شکاری محروم شود و نتواند برای این تیم بازی کند.
وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال ذوب آهن، خاطرنشان کرد: تیم با کادر فنی درحال تمرین است و دوران بدنسازی خود را تمام کرده اند. وارد بخش تمرینات فنی و مسابقات دوستانه شده اند. گویا شهرهای مشهد و خوزستان برای بازی دوستانه مد نظر علیرضا منصوریان است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103063/بودجه-اصلی-باشگاه-50-میلیارد-است--2-بازیکن-مدنظر-منصوریان-به-اصفهان-می‌آیند
بستن   چاپ