پیام سپاهان
نمایشگاه‌ها با حواس پنچگانه انسان‌ها روبرو هستند
چهارشنبه 19 تیر 1398 - 7:19:25 AM
ایسنا
پیام سپاهان - مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان گفت: رمز ماندگاری نمایشگاه ها بعد اقتصادی و فرهنگی آن است و نمایشگاه ها با حواس پنج گانه انسان ها روبرو هستند.
  علی یارمحمدیان   در نشست خبری هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت آموزش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این نمایشگاه بعد از گذشت هشت سال به صورت تخصصی برگزار شد و نمایشگاه ها یک رویداد تجاری و اقتصادی محسوب می شوند.
وی افزود: رمز ماندگاری نمایشگاه ها بعد اقتصادی و فرهنگی آن است و نمایشگاه ها با حواس پنجگانه انسان ها روبرو هستند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان با اشاره به اینکه در نمایشگاه به دلیل مشارکت هایی که صورت می گیرد آسیب ها مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: نمایشگاه صنعت در فضایی بالغ بر 2300 مترمربع و 30 موسسه و نهاد فرهنگی برگزار شد.
سهم 17 درصدی دانشگاه آزاد درآموزش عالی
هم چنین، رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی سی و هفتمین سالگرد تاسیس خود را می گذراند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه اجتماعی و مردمی از دل مردم قلمداد می شود. 
احمد آذین ادامه داد: دانشگاه آزاد با داشتن 28 واحد مرکز آموزشی و همچنین با پذیرش 90 هزار دانشجو، 1500 هییت علمی، 1450 کارمند در سطح استان توانسته 17 درصد سهم آموزش عالی استان را به خود اختصاص دهد.
نقش آموزشگاه های علمی آزاد در آموزش پررنگ نشود
همچنین نایب رئیس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان 860 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیل می کنند، گفت: برگزاری نمایشگاه صنعت آموزش بعد از هشت سال منجر می شود تا دانش آموزان با علوم و تجهیزات جدید آشنا شوند.
علیرضا نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: نباید به پررنگ کردن نقش آموزشگاه های علمی آزاد در ارتباط با آموزش دهی دانش آموزان پرداخته شود و افرادی که در این کشور می خواهند به جایگاه معلمی، مدرسه و کلاس درس بپردازند باید بدانند مدرسه های علمی و آموزشگاه های آزاد مکمل آموزش وپرورش هستند.
  

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103036/نمایشگاه‌ها-با-حواس-پنچگانه-انسان‌ها-روبرو-هستند
بستن   چاپ