پیام سپاهان
واکنش رئیس کمیته انضباطی به اعتراض سپاهان و پرسپولیس
سه شنبه 18 تير 1398 - 20:10:22
پیام سپاهان - رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن هشدار به مدیران پرسپولیس و سپاهان گفت: آرای مربوط به خسارت وارده به اتومبیل‌ها نیز به زودی اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در خصوص اظهارات مسئولان تیم پرسپولیس و سپاهان بعد از اعلام رای انضباطی، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که وقتی رأیی علیه اشخاص حقیقی و یا حقوقی صادر می‌شود، کسی که محکوم شده است حق دارد با اعتراض به رأی، رسیدگی در مرحله تجدید نظر از کمیته استنیناف درخواست کند و مصاحبه‌های تنش زا و غیر متعارف که می‌تواند خودش پرونده جداگانه تلقی شود، شایسته مقامات باشگاه‌ها نیست.
وی ادامه داد: البته در مورد پرونده این دو باشگاه هنوز بخش‌های دیگری مانده است. از جمله موضوع خسارت‌های وارده به ورزشگاه و نیز وسایل نقلیه افراد که به زودی رأی صادر خواهد شد.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: پس تقاضا داریم مقامات محترم هر دو باشگاه با رعایت موازین و مقررات اعتراضات خود را از روش‌های قانونی به مراجع مربوطه منعکس کنند و از هر گونه مصاحبه و اظهار نظری که خلاف مقررات است پرهیز کنند.
رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: از مقامات هر دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان این انتظار را داریم که در سخت‌ترین شرایط هم به قانون و مجریان قانون احترام بگذارند و اگر این مصاحبه‌ها که در بردارنده تخلفات گفتاری هم بوده، به عنوان پرونده جدید مفتوح بشود باید پاسخگو باشند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103031/واکنش-رئیس-کمیته-انضباطی-به-اعتراض-سپاهان-و-پرسپولیس
بستن   چاپ