پیام سپاهان
رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان خبر داد:
برگزاری 50 دوره آموزشی مبارزه با مواد مخدر در اردستان
سه شنبه 18 تير 1398 - 20:10:21
پیام سپاهان - اردستان- رئیس بهزیستی شهرستان اردستان گفت: در سال گذشته 50 دوره آموزشی مبارزه با مواد مخدر در اردستان برگزار شد و یک هزار و 500 نفر از مردم این شهرستان در این کلاسها حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد علی مطلب زاده پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: عمده موضوعاتی که در کمیته مبارزه با مواد مخدر پیگیری می‌شود آگاه سازی، تبلیغات و آموزش است که باید با جدیت پیگیری شود.
شناسایی و پیشگیری، وظیفه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاداست
وی افزود: شناسایی و پیشگیری یکی دیگر از وظایف کمیته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر است که توسط دستگاه‌های عضو پیگیری می‌شود.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان گفت: استفاده از مواد مخدر نو ظهوری همچون گُل در بین جوانان شایع شده است که باید مسئولان متولی در خصوص آگاهسازی تمام اقشار جامعه از عوارض مصرف این گونه مواد اقدام کنند.
مطلب زاده افزود: نمایشگاه اطلاع رسانی و پیشگیری از مواد مخدرهای نوین در راستای عمل به وظایف فرهنگی این کمیته برپا شده است.
وی با بیان اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیازمند برگزاری کلاس‌های آموزشی هستیم، افزود: در سال گذشته تعداد 50 کلاس آموزشی مبارزه با مواد مخدر در اردستان برگزار و بالغ بر یک هزار و 500 نفر از مردم این شهرستان در این کلاسها شرکت کردند.
پرداخت تسهیلات به 70 نفر از بهبود یافتگان اردستانی
وی ادامه داد: با وجود کمبود اعتبارات در زمینه درمان اعتیاد اما مبلغ 14 میلیارد ریال تسهیلات به 70 نفر از بهبود یافتگان مواد مخدر در شهرستان اردستان پرداخت شده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان ابراز داشت: در حال حاضر دو مرکز ترک اعتیاد با نام «ساحل سلامت» و با 270 نفر و مرکز «زندگی دوباره» با 90 نفر مددجو در شهرستان اردستان فعالیت دارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103030/برگزاری-50-دوره-آموزشی-مبارزه-با-مواد-مخدر-در-اردستان
بستن   چاپ