پیام سپاهان
وزیر علوم پاکستان:
ایران سطح علمی و فناورانه خوبی در دنیا دارد
سه شنبه 18 تير 1398 - 20:10:19
پیام سپاهان - اصفهان - وزیر علوم و فناوری پاکستان با بیان اینکه ایران سطح علمی و فناورانه خوبی در دنیا دارد، گفت:کشورهای عضو اکو قصد دارند به تعاملی هم سو در ارتباط با پیشرفتهای علمی خود دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، فواد حسین چادری، ظهر سه شنبه در دومین روز از برگزاری برگزاری چهارمین نشست هیأت امنای بنیاد علمی اکو در دانشگاه اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در این نشست به جایگاه و اهمیت علم و فناوری در پیشرفت و توسعه کشورها پرداختیم.
دستیابی به تعاملی هم سو در ارتباط با پیشرفت‌های علمی
وی با بیان اینکه ایران سطح علمی و فناورانه خوبی در دنیا دارد ، ابراز داشت: کشورهای عضو اکو قصد دارند به تعاملی هم سو در ارتباط با پیشرفت‌های علمی خود دست پیدا کنند چراکه در دنیای امروز علم و فناوری در کنار یکدیگر موجب برون رفت از وضعیت بد اقتصادی و موجب پیشرفت کشورها در زمینه های مختلف خواهد شد.
وزیر علوم و فناوری پاکستان بررسی راه‌های توسعه علم و فناوری را از اهداف مهم این نشست عنوان کرد و گفت: کشورهای عضو اکو می‌توانند به یک راه حل و نقشه جامع در زمینه فعالیت‌های علمی دست پیدا کند و این مهم از طریق بنیاد علمی اکو و با همکاری همه کشورهای عضو میسر خواهد شد و در ادامه این پیشرفت‌ها می‌تواند به دیگر کشورهای منطقه نیز تعمیم داده شود.
وی به بازدید خود از شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: در سرتاسر این شهر تاریخی استفاده از اصول علمی پدیدار است و ما باید به چنین دیدگاه ژرفی دست پیدا کنیم تا شاهد رشد و پیشرفت کشورهای منطقه باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103028/ایران-سطح-علمی-و-فناورانه-خوبی-در-دنیا-دارد
بستن   چاپ