پیام سپاهان
سرمربی پومسه بانوان: می توانستیم مدال بهتری در بخش تیمی یونیورسیاد بگیریم
سه شنبه 18 تير 1398 - 13:14:13
پیام سپاهان - سرمربی اصفهانی تیم پومسه دانشجویان ایران در سی امین دوره یونیورسیاد گفت: در بخش تیمی بانوان می توانستیم به مدال خوش رنگ‌تری دست پیدا کنیم.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از ایتالیا، مهسا مردانی سرمربی تیم پومسه دانشجویان ایران درباره عملکرد شاگردانش در سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان اظهار کرد: خدا را شکر در همه بخش‌ها مدال کسب کردیم. سطح مسابقات بسیار بالا بود اما بچه‌های ما هم خوب کار کردند و از روند کار راضی هستم.
وی افزود: در بخش تیمی بانوان می‌توانستیم مدالی خوشرنگ تر از برنز بگیریم اما با توجه به زمان کوتاهی که برای آماده شدن داشتیم این مدال نیز ارزشمند است. همه شرکت کنندگان در این دوره در سطح بالایی قرار داشتند و اختلاف امتیاز در صدم‌ها بود. نفرات ما خوب کار کردند و قطعاً اگر برای آماده سازی زمان بیشتری در اختیار داشتیم به مدال‌های بهتری نیز می‌رسیدیم.
سرمربی پومسه تیم دختران تاکید کرد: در دوره گذشته در مجموع دختران و پسران 4 مدال کسب شد و خوشبختانه در این دوره مدال‌ها به عدد 5 و در تمام ماده‌ها رسید. از مردم ایران سپاسگزارم که برای ما دعا کردند و امیدوارم دل آنها را شاد کرده باشیم.
مردانی در پایان گفت: ما مسابقات جام جهانی و قهرمانی جهان را در پیش داریم اما هنوز تصمیمی برای اعزام به ما اعلام نشده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103003/سرمربی-پومسه-بانوان--می-توانستیم-مدال-بهتری-در-بخش-تیمی-یونیورسیاد-بگیریم
بستن   چاپ