پیام سپاهان
در مراسم تجلیل از زیر مجموعه هیئت بدنسازی و رونمایی از کتاب 4444
یارمحمدیان: تنها هیئتی هستیم که یک ریال از هیچ سازمانی دریافت نکردیم
دوشنبه 17 تير 1398 - 10:42:11
پیام سپاهان - رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان گفت: خوشبختانه امروز به نسبت گذشته از لحاظ مالی بسیار قدرتمند هستیم و تنها هیئتی هستیم که یک ریال از هیچ سازمان دولتی نگرفته‌ایم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، حسین یارمحمدیان شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از زیر مجموعه هیئت بدنسازی و رونمایی از کتاب 4444 که در سالن شهروند اصفهان برگزار شد، اظهارکرد: از همان ابتدای ورود به هیئت تا امروز سعی کردیم از تمام ظرفیت افراد حاضر در این رشته استفاده کنیم و تنها چند نفر خود، تمایلی به همکاری نداشتند. از همان روز ورود به هیئت تا روز 24 تیرماه که آخرین روز رسمی کارم در هیئت است از انجام هیچ برنامه ای که در راستای رشد وپیشرفت این رشته باشد کوتاهی نخواهم کرد. در چهار سال اخیر اصفهان بیش از 20 نفر قهرمان آسیا و جهان داشته و 200 کاپ قهرمانی در سطح کشور به دست آورده است، تمام این اعداد بر اساس اسناد است و رشد بسیار زیادی نسبت به 4 سال گذشته دارد.
وی افزود: با توجه به برگزاری برنامه های مختلف و دوره هایی که داشتیم در بخش درآمدزایی بسیار موفق عمل کردیم و از هیئت هایی هستیم که تمام هزینه های اعزام تیم ها که هر اعزام بین 10 تا 20 میلیون تومان است توسط هیئت پرداخت شده است. در بحث مالی و درآمد در شرایط خوبی هستیم و تا کنون در طی این مدت 4 سال یک ریال از هیچ سازمان دولتی نگرفته‌ایم.
یارمحمدیان با اشاره به این که در گذشته تنها یک تیم در رشته مچ اندازی داشتیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در تمامی رشته ها در تمام رده های سنی تیم داریم و در تمام مسابقات سکوهای اولی برای مچ اندازان اصفهانی است. 
وی افزود: در پاور لیفتینگ بین سه تیم اول کشور هستیم و در قوی‌ترین مردان ایران تیم اصفهان سال گذشته در کرج که خاستگاه اصلی این رشته است و قهرمانان زیادی دارد توانست به قهرمانی برسد.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، تصریح کرد: در بحث آموزش عملکرد بالایی داشتیم و آموزش هیئت استان اصفهان با کل کشور برابری می‌کند چراکه از ظرفیت تمامی نیروهای انسانی صاحب نظر در این هیئت استفاده شده است.
یارمحمدیان با اشاره به کتاب 4444 که اشاره ای دارد به 4 سال فعالیت هیئت، با بیش از 40 دستاورد، 400 برنامه و 4000 مطلب و تصویر که توسط هیئت تهیه شده است، گفت: این کتاب یک شاهکار است که در آن مجموعه ای از عکس های قهرمانان این رشته ورزشی از دهه 30 تا به امروز با نام آن ها وجود دارد که تمام هزینه های تهیه و نشر این کتاب توسط اسپانسر پرداخت شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102936/یارمحمدیان--تنها-هیئتی-هستیم-که-یک-ریال-از-هیچ-سازمانی-دریافت-نکردیم
بستن   چاپ