پیام سپاهان
امام جمعه کاشان:
خودکفایی در علم رونق تولید را به دنبال دارد
دوشنبه 3 تير 1398 - 11:45:33
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه کاشان گفت: خودکفایی در علم رونق تولید را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله عبدالنبی نمازی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان آنکه بر اساس آیات و روایات علم سلطان است، اظهار داشت: فضائل علم در نزد خداست و زمانی که دریچه علم به روی انسان باز شود بشر از آن به تدریج بهره مند می‌شود در حالی که دستیابی و موفقیت‌های انسان با عنایت خداوند متعال بوده است.
وی با بیان اینکه دشمنان قصد دارند تا کشور را عقب مانده نگه دارند، افزود: رهبر معظم انقلاب یک تنه در مقابل تمامی تهدیدات دشمن ایستادگی کرده است و امروزه پیشرفت علم در این مرز و بوم را در انهدام هواپیمای جاسوسی فوق پیشرفته آمریکا می‌توان مشاهده کرد.
خودکفایی در علم رونق تولید را به دنبال دارد
نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه مسئولان باید تمام تلاش خود را در خودکفایی و پیشرفت علوم و فنون در حوزه‌های مختلف بکار بگیرند، ابراز داشت: خودکفایی در علم رونق تولید را به دنبال دارد.
وی ادامه داد: از آنجا که جمهوری اسلامی ایران از نظر منابع نیروی انسانی در سطح قابل قبولی قرار دارد می‌توان به طور کامل وابستگی خود را به خارج از کشور قطع کنیم اما این مهم همت مسئولان را می‌طلبد.
نمازی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه مسئولان آمریکایی از انهدام هواپیمای جاسوسی خود گیج شده‌اند، گفت: تمامی این موفقیت‌ها در سایه اتکا به توان داخلی و ظرفیت‌های بی بدیل کشورمان است به نوعی که با اعتماد و میدان دادن به دانشمندان جوان این مرز و بوم توانسته‌ایم تا چنین سطحی پیشرفت داشته باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101711/خودکفایی-در-علم-رونق-تولید-را-به-دنبال-دارد
بستن   چاپ