پیام سپاهان
هوای اصفهان در وضعیت خطرناک قرار گرفت
پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 09:30:08
پیام سپاهان - صبح پنجشنبه سی‌ام خرداد ماه سال 98 مردم اصفهان مجدد با پدیده گرد و غبار شدید مواجه شدند و تا لحظه تنظیم این خبر AQI کیفیت هوای اصفهان بر روی عدد عجیب 496 و خطرناک برای عموم مردم قرار گرفته است.
منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص وضعیت مجدد آلایندگی هوای اصفهان، اظهار کرد: میانگین شاخص کیفی هوا در 24 ساعت منتهی به ساعت 6 صبح روز پنجشنبه 30 خردادماه برابر عدد 155 و در وضیعت ناسالم قرار دارد.
وی افزود: شاخص اکنون (3 ساعت اخیر)496 بسیار ناسالم است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: مدیریت بحران استان هشدار داد با توجه به ایجاد شرایط گرد و غبار و افزایش غلظت ریزگردها در شهر اصفهان و مناطق شمال و شرق استان به علت فعال شدن کانو‌ن‌های ریز گرد در مناطق برون و درون استانی، ورزش‌های صبگاهی در فضاهای باز صورت نگیرد و افراد آسیب پذیر و بیماران قلبی ریوی و عروقی حتی المقدور تا برطرف شدن شرایط از منازل خارج نشوند.
شیشه فروش خاطرنشان کرد: به سبب افزایش سرعت باد شرقی، پدیده باد، گرد و خاک و کاهش دید از"امروز در نواحی شمال و شمال شرقی استان تا هفته آینده پیش بینی می شود. 
وی ادامه داد: شرایط گرد و غبار در مرکز استان تا روز جمعه ادامه دارد. همچنین استفاده از ماسک استاندارد و عدم حضور در مکان های پر تر افیک، کاهش استفاده از خودروهای شخصی توصیه می شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101237/هوای-اصفهان-در-وضعیت-خطرناک-قرار-گرفت
بستن   چاپ