پیام سپاهان
آغاز طرح صرفه‌جویی در مصرف برق ساختمان‌های اداری از ابتدای تیرماه
چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 09:33:20
پیام سپاهان - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان از آغاز طرح صرفه‌جویی مصرف برق ساختمان‌های اداری و عمومی استان به طور رسمی از اول تیر ماه خبر داد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، حمید علاقمندان، در نخستین همایش آموزشی مدیران و رابطان انرژی دستگاه‌های اداری با این مطلب افزود: 200 دستگاه اداری و اجرایی استان سال گذشته با تغییر ساعات اداری و انجام اقدامات در جهت مصرف بهینه برق بین 20 تا 30 مگاوات صرفه‌جویی کردند که امیدواریم امسال این عدد دست کم30 مگاوات باشد.
وی افزود: در ایام پیک سال گذشته مصرف برق استان به یک هزار و 736 مگاوات رسیده بود که امیدواریم امسال با صرفه‌جویی و مصرف بهینه در روزهای گرم سال از این عدد فراتر نرویم.
علاقمندان با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی برق و دریافت الکترونیکی صورتحساب سبز، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و وزارت نیرو مبنی بر توسعه دولت الکترونیک و همچنین کاهش آلایندگی هوا و بارترافیک شهری، این شرکت با ایجاد و تکمیل درگاه‌های مختلف ارتباطی در وب سایت شرکت و همچنین اپلیکیشن همراه نیرونگار و شبکه‌های اجتماعی گپ و بله و علاوه بر آن ارسال پیامک اطلاع رسانی و سامانه تلفنی سمیع (37121)، امکان دسترسی آسان مشترکین به قبوض مصرفی خود را فراهم آورده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101110/آغاز-طرح-صرفه‌جویی-در-مصرف-برق-ساختمان‌های-اداری-از-ابتدای-تیرماه
بستن   چاپ