پیام سپاهان
مدیر‌کل بهزیستی استان اصفهان:
نقش پیشگیرانه نیروی انتظامی کمتر از نقش انتظامی آن نیست
یکشنبه 26 خرداد 1398 - 10:00:18 AM
ایسنا
پیام سپاهان - مدیر‌کل بهزیستی استان اصفهان گفت: نقش پیشگیرانه نیروی انتظامی کمتر از نقش انتظامی آن نیست.
مرضیه فرشاد در حاشیه طرح فرهنگی، آموزشی و تفریحی فرزندان مناطق حاشیه نشین در یکی از شهربازی‌های اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان اظهار کرد: شاید انتظار می رفت نیروی انتظامی به عنوان یک دستگاه بازدارنده در مباحث پیشگیرانه حضور کم رنگ تری داشته باشد، اما شاهد هستیم نقش پیشگیرانه نیروی انتظامی کمتر از نقش انتظامی آن نیست.
وی آورده شدن کودکان حاشیه شهر اصفهان، از سوی نیروی انتظامی به شهربازی را اقدامی موثر خواند و گفت: حداقل تاثیر این اقدام بر کودکان حاشیه شهر اصفهان این است که آنان با پلیس ارتباطی دوستانه برقرار خواهند کرد و به طور کلی احساس قرابت با نیروهای انتظامی خواهند داشت.
مدیر‌کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به یکی دیگر از جنبه‌های مثبت اقدام اخیر پلیس، تصریح کرد: لذت و نشاطی که امروز در شهربازی به وجود آمد هم اثر وضعی و هم اثر طولانی مدت برای خانواده‌ها خواهد داشت و می‌توان با همین اقدام کوچک احساس رضایتی را در چشمان کودکان مشاهده کرد.
فرشاد در پایان ورود پلیس به عرصه فرهنگی و اجتماعی را ناشی از جای خالی دستگاه‌های فرهنگی دانست و گفت: امید‌وارم روزی شاهد باشیم که بار‌ها را از رو‌ی شانه‌های پلیس برداریم.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/100784/نقش-پیشگیرانه-نیروی-انتظامی-کمتر-از-نقش-انتظامی-آن-نیست
بستن   چاپ