پیام سپاهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
کودکان‌ ارتباط بیشتری باید با پلیس داشته باشند
یکشنبه 26 خرداد 1398 - 8:50:37 AM
ایسنا
پیام سپاهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی انتظاراتی از دستگاه‌ها دارد تا به کمک رسانی بپردازند، چراکه این اقدام وظیفه مستقیم نیروی انتظامی نیست، بلکه احساس مسئولیت نیروی انتظامی نسبت به شهر و استان محل زندگی خود است.
  مهدی معصوم بیگی در حاشیه بازدید خود از کودکان حاشیه نشین در یکی از شهربازی‌های اصفهان، اظهار کرد: از اقدامات شناخته شده دنیا این است که آموزش باید از سنین کودکی آغاز شود تا کودکان قانون‌مداری و جامع پذیری را بیاموزند و معتقدم کودکان و نوجوانان باید ارتباط بیشتری با پلیس داشته باشند.
وی ادامه داد: طبق تمام نظریه‌های آموزشی در خصوص کودکان تصمیم گرفتیم طرح "کام" به معنای «کرامت، اجتماعی کردن و مبارزه با مواد مخدر» را آغاز کنیم و امروز حدود 400 نفر از کودکان حاشیه نشین شهر، مهمان پلیس هستند و تحت عنوان یک تور گردشگری به شهربازی آورده شده اند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به طرح کام، تصریح کرد: این طرح به عنوان یک الگو این قابلیت را دارد که دستگاه‌های ذیربط آن را پشتیبانی کنند و با نگاهی وسیع تر این طرح قابلیت ملی شدن را دارد.
معصوم بیگی همچنین از ادامه دار بودن طرح کام خبر داد و گفت: پلیس فرزندان شهر را رها نخواهد کرد و انتظاراتی از دستگاه‌ها دارد که آنها به کمک رسانی بپردازند، چراکه این اقدام وظیفه مستقیم نیروی انتظامی نیست، بلکه احساس مسئولیت نیروی انتظامی نسبت به شهر و استان محل زندگی خود است.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/100777/کودکان‌-ارتباط-بیشتری-باید-با-پلیس-داشته-باشند
بستن   چاپ