پیام سپاهان
کاهش هزینه‌های اسکان در خوابگاه های دانشگاه آزاد نجف آباد
یکشنبه 26 خرداد 1398 - 8:13:36 AM
ایسنا
پیام سپاهان - معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد گفت: خوابگاه‌های دانشگاه نجف‌آباد شبانه روزی رصد می‌شوند.
علی اکبر حسین رضا  گفت: مجموعه خوابگاه‌های خواهران و برادران در داخل محوطه دانشگاه قرار دارد و همین موضوع مزیت خوبی برای مسائل حفاظتی و امنیتی خوابگاه است. 
وی ادامه داد: کنترل کامل و شبانه روزی عبور و مرور در داخل و حتی خارج از دانشگاه سبب شده تا ورود افراد متفرقه عملا غیرممکن باشد.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با بیان اینکه خوابگاه خواهران به صورت یک سوئیت مستقل به آنها واگذار می‌شود، تصریح کرد: تمام امکانات مورد نیاز آنها در خود سوئیت تعبیه شده است و نیازی نیست که دانشجویان برای دسترسی به برخی امکانات از محیط سوئیت خود خارج شوند. 
حسین رضا، وجود فضای سبز مناسب و امکانات ورزشی در محوطه خوابگاه را از دیگر امکانات طراحی شده برای دانشجویان عنوان کرد.
وی با تکذیب وجود هر گونه ناامنی در خصوص سرقت از خوابگاه دانشجویان، تاکید کرد: علاوه بر رصد شبانه روزی دوربین‌های امنیتی و حضور سرپرستان خوابگاه در طول شبانه روز،‌ دانشجویان در اداره خوابگاه مشارکت دائمی دارند. مشکلات را رصد کرده و به مسئولان انتقال می‌دهند. همچنین در برگزاری فعالیت‌های فوق برنامه مشارکت دارند و در اداره امور خوابگاه حضور مستمر دانشجویان باعث می‌شود تا مشکلات به حداقل برسد.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد همچنین از کاهش هزینه‌های اسکان در خوابگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه هزینه اسکان در خوابگاه در سال‌های گذشته ثابت بوده است، ‌امسال با کاهش هزینه‌های اسکان مواجه بودیم. هزینه اسکان در سوئیت از 220 تا 450 هزار تومان متغیر است که این اقدام خوبی در راستای رفاه دانشجویان است. 
حسین رضا با بیان اینکه واحد نجف آباد در حال حاضر میزبان 500 دانشجوی دختر و 300 دانشجوی پسر است، تصریح کرد: خوابگاه این دانشگاه آمادگی افزایش چندین برابری این ظرفیت را دارد.
وی درباره امکانات رفاهی خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد گفت: ‌برگزاری مستمر برنامه های فرهنگی مانند مسابقات کتابخوانی،‌ جشن اعیاد مذهبی، برگزاری مراسم شب های قدر، ‌افزایش ساعات تردد خواهران،‌ برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، ‌راه اندازی تاکسی داخلی در مسیرهای مختلف دانشگاه با هزینه ای بسیار اندک، وجود مسجد و بوفه اختصاصی برای خوابگاه خواهران و برادران، استقرار شبانه روزی تیم تاسیساتی جهت رفع فوری مشکلات احتمالی، ‌استقرار شبانه روزی کادر مجرب پزشکی و آمبولانس و وجود مرکز مشاوره و ارائه خدمات مشاوره ای کاملا رایگان در خوابگاه خواهران و برادران از جمله اقداماتی است که در راستای بهبود شرایط دانشجویان در خوابگاه انجام شده است.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/100770/کاهش-هزینه‌های-اسکان-در-خوابگاه-های-دانشگاه-آزاد-نجف-آباد
بستن   چاپ