پیام سپاهان
در مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان 4 مدال طلای برای اصفهانی ها/ بازگشت طلایی جعفری در رشته کایاک
شنبه 25 خرداد 1398 - 20:45:10
پیام سپاهان - مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در ردودخانه زاینده رود چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از دیروز صبح 23 خرداد ماه با حضور 11 تیم تهران، البرز، قزوین، همدان، مرکزی، مازندران، گیلان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و بوشهر به میزبانی رودخانه زاینده روز چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
این رقابت ها در رده سنی جوانان، بزرگسالان در بخش های کایاک یک نفره و کانو یک نفره و در رده سنی پیشکسوتان در کایاک یک نفره انجام شد و ورزشکاران در دو دور به رقابت پرداختند.
در کانو جوانان محمد مهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری اول، محمد مهدوی نیا از تهران دوم و عرفان آقایی از گیلان سوم شد.
در کایاک جوانان محمد مهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری، مرصاد واحدی از البرز و فراز حسینیان از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در کانو بزرگسالان امیررضا نژاد از تهران اول، مهدی نظری از گیلان دوم و مهران رضایی منش از کرمانشاه در جایگاه سوم قرار گرفت.
در کایاک بزرگسالان آریا جعفری از اصفهان اول، مهدی نظری از گیلان و مصطفی بیانی از مازندران دوم و سوم شدند.
و در رده سنی پیکسوتان مهرداد رحیمی از چهارمحال و بختیاری اول، حسین بیگی از تهران دوم و محسن ریاحی از اصفهان سوم شد. به این ترتیب مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان به پایان رسید.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100760/در--مسابقات-قهرمانی-کشور-اسلالوم-آقایان-4-مدال-طلای-برای-اصفهانی-ها--بازگشت-طلایی-جعفری-در-رشته-کایاک
بستن   چاپ