پیام سپاهان
فرماندار: 152 تن کالای اساسی در آران و بیدگل توزیع شد
شنبه 25 خرداد 1398 - 15:03:20
پیام سپاهان - کاشان - فرماندار آران و بیدگل گفت: 152 تن اقلام اساسی شامل گوشت سفید، گوشت قرمز و شکر در سال جاری در این شهرستان توزیع شده است.

اسماعیل بایبوردی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 127 تن شکر، 20 تن گوشت منجمد گوساله و پنج تن گوشت مرغ با نرخ دولتی و به منظور تنظیم و آرامش بازار و ایجاد تعادل در قیمت ها در 30 فروشگاه شهرستان توزیع شده است.
وی تصریح کرد: نظارت همه جانبه ای در زمینه توزیع و فروش اقلام اساسی انجام می شود و مردم می توانند تخلف های احتمالی از سوی اصناف را به اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی یا فرمانداری آران و بیدگل اطلاع دهند.
فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: حضور بازرسان مقیم در مرکزهای توزیع به عنوان درخواست بخش زیادی از مردم این شهرستان موجب شده تا اقلام اساسی و مورد نیاز مردم به شکل درست و عادلانه تری به دستشان برسد و از سو استفاده های احتمالی برخی سودجویان و فرصت طلبان هم جلوگیری می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به استقبال مردم، توزیع اقلام اساسی مورد نیاز چندین مرحله در بازار انجام شد که انتظار می رود این طرح تا پایان سال جاری همچنان ادامه داشته باشد.
بایبوردی یادآور شد: توزیع اقلام به نرخ دولتی یکی از برنامه های مهم دولت برای کنترل قیمت کالاهای اساسی است و بیش از 20 کالا در کشور شامل این برنامه می شود.
شهرستان افزون بر 103 هزار نفری آران و بیدگل با برخورداری از پنج هزار واحد صنفی در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/‏8123/‏6026/‏

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100725/فرماندار--152-تن-کالای-اساسی-در-آران-و-بیدگل-توزیع-شد
بستن   چاپ