پیام سپاهان
فنی و حرفه ای اردستان دوره آموزشی رایگان برگزار می کند
شنبه 25 خرداد 1398 - 15:03:20
پیام سپاهان - کاشان - رییس مرکز فنی و حرفه ای اردستان گفت: ظرفیت برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای به صورت رایگان در فصل تابستان برای افزون بر یکهزار نفر از علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

حسن قاسمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد یکهزار و 350 نفر در مرکز های فنی و حرفه ای به صورت رایگان کلاس های اوقات فراغت خود را می گذارنند و سایرین در موسسه های غیردولتی دوره را سپری خواهند کرد.
وی با اشاره به استقبال اندک از این کلاس ها اضافه کرد: بیش از 300 نفر تاکنون در این مرکز نام نویسی کردند که امید می رود تا هفته نخست تیرماه، ظرفیت کلاس ها تکمیل شود.
رییس مرکز فنی و حرفه ای اردستان بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، کارگاه های آموزشی این مرکز در 2 نوبت صبح و عصر به علاقه مندان ارائه خدمات خواهد داشت.
وی اضافه کرد: برای هنر آموزان پسر کلاس های اره کاری، قلاویز، لحیم کاری و جوشکاری به مدت 66 ساعت برگزار و در پایان گواهینامه دوره اعطا می شود.
قاسمی ادامه داد: نشست‌هایی با آموزش و پرورش اردستان برای هماهنگی برگزار شده تا دانش آموزان علاقه مند به حرفه آموزی، در کلاس های اوقات فراغت مرکز فنی و حرفه ای به صورت رایگان شرکت کنند.
2 مرکز فنی و حرفه ای فعال پسرانه و دخترانه در اردستان، یک مرکز در زواره به صورت ثابت و در مهاباد و نیسیان نیز به صورت سیار است.
شهرستان 42 هزار نفری اردستان با جمعیت دانش آموزی چهار هزار و 422 نفری در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.
7431/‏8123/‏6026/‏

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100724/فنی-و-حرفه-ای-اردستان-دوره-آموزشی-رایگان-برگزار-می-کند
بستن   چاپ