پیام سپاهان
آن سویِ رویایِ مهاجرت
شنبه 25 خرداد 1398 - 12:06:35
پیام سپاهان - تئاتر «آن سوی رویا» به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی مجید جزایری از 25 خرداد ماه در سالن سعدی روی صحنه می رود.
کارگردان این تئاتر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان اظهار کرد: «آن سوی رویا» درامی اجتماعی درباره سه دختر جوان است که به دلیل اتفاقاتی که در شهرشان می افتد، مجبور به مهاجرت، آن هم از نوع غیر قانونی می شوند.
مجید جزایری ادامه داد: آن ها در نقطه صفر مرزی وارد یک امامزاده می شوند و اتفاقات اصلی داستان در همین زمان رخ می دهد.
وی هدف خود را از اجرای این تئاتر چنین شرح داد: متاسفانه از لحاظ فکری بین نسل ها اختلاف گسترده ای به وجود آمده که بیشترین آسیب را به جوانان می زند و عرصه را برای ماندن، جنگیدن و تلاش کردن آن ها تنگ می کند؛ آنقدر تنگ، که آن ها مجبور می شوند حتی به شکل غیرقانونی مهاجرت کنند و دیگر هیچ بازگشتی به وطن خود نداشته باشند.
این کارگردان تئاتر که بعد از شش سال وقفه، تئاتر «آن سوی رویا» را روی صحنه می برد با اشاره به مشکلات تئاتر اصفهان گفت: مقایسه تعداد گروه های فعال و تعداد سالن های تئاتر در اصفهان مهمترین مشکل تئاتر اصفهان را به خوبی نشان می دهد؛ سالن فرشچیان به نام تئاتر و به کام بخش خصوصی است، تالار هنر که استانداردترین سالن موجود را داشت نیز اکنون در دسترس نیست و فعالان تئاتر دچار سردرگمی شده اند.
به گزارش ایسنا، تئاتر «آن سوی رویا» تولید خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان است و از 25 خرداد تا یک تیر ماه هر روز رأس ساعت 19 در سالن سعدی روی صحنه می رود. در این تئاتر بازیگرانی چون فاطمه رضایی، مژگان عرب، فرزانه عبداللهی، مینا صنیع زاده، بنیامین صفدری و مهدی بصراوی ایفای نقش می کنند و مهدی محسنی نیا، روابط عمومی و تبلیغات آن را برعهده دارد.
کد خبرنگار: 13038
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100702/آن-سویِ-رویایِ-مهاجرت
بستن   چاپ