پیام سپاهان
چهارمین جشنواره ورزشی زاینده‌رود در اصفهان برگزار می شود
شنبه 25 خرداد 1398 - 11:47:17
پیام سپاهان - رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان از برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی زاینده‌رود، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در اصفهان خبر داد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان، حمیدرضا غزنوی با اشاره به اینکه توسعه ورزش قهرمانی و همگانی هدف اصلی چهارمین جشنواره است، افزود: این رویداد ورزشی روزهای 30 و 31 خرداد و با شعار "طبیعت شاداب، ورزش مهیج، شهروند بانشاط" در بوستان پردیس هنر واقع در آبشار سوم محل شهربازی سابق برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: هر 20 کمیته فعال تحت پوشش هیئت در این جشنواره شرکت خواهند کرد و برگزاری چنین جشنواره‌هایی شور و نشاط اجتماعی، همگانی شدن و آشنایی مردم با رشته‌های جدید را به دنبال دارد.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مسابقات چندجانبه بیس‌بال با حضور تیم‌هایی از دیگر استان‌ها، رقابت‌های کشوری و اجرای نمایشی دارت، مسابقه استانی و شهروندی اسپوکس، سافتبال، رزم سلطان، جهت‌یابی، کیک بوکسینگ واکو، ساواته، سپک تاکرا، طناب کشی، فوتبال رومیز ازجمله برنامه‌های این هیئت در روز جشنواره خواهد بود.
وی افزود: اجرای نمایشی پاراموتور، او اسپرت، پاراگلایدر، بالن، اسکی روی آب، جت اسکی، موج سواری و پدل برد، پرواز هواپیما، بالگرد و مولتی موتورهای رادیو کنترل، مسابقه بالگرد خانگی و اجرای رقابت‌های شهروندی بانجی جامپینگ و ورزش‌های الکترونیک و همچنین بازی رایانه‌ای فیفا 2019 با مشارکت موسسه جام دیجیتال دیگر بخش‌های این جشنواره را تشکیل می‌دهد.
رئیس هیئت اظهار کرد: در این جشنواره علاوه بر برگزاری مسابقات استانی، رقابت‌های منطقه‌ای و کشوری نیز برگزار می‌شود ضمن اینکه مهمترین مؤلفه در برپایی این جشنواره برگزاری مسابقات شهروندی باهدف معرفی و شناساندن رشته‌های تحت پوشش در راستای توسعه و تعمیم ورزش همگانی خواهد بود.
وی تصریح کرد: همایش و مسابقه هواپیما، هواپیماهای رادیو کنترل، بالگرد و مولتی روتورهای رادیو کنترل، صبح جمعه در باند شیدان واقع در جاده قلعه شور و عصر پنجشنبه و جمعه در محل برگزاری جشنواره برپا خواهد بود و خانواده‌ها به همراه فرزندان خود می‌توانند در این برنامه مهیج شرکت کنند، همچنین برگزاری مسابقات چندجانبه سافتبال با حضور تیم‌های خارجی در روزهای آینده جزو برنامه‌های آتی جشنواره قرار گرفته است.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های ورزشی به همگانی شدن ورزش در بین شهروندان به‌مثابه نیاز اصلی زندگی کنونی کمک می‌کند. تغییر سبک زندگی تا حدی خانواده‌ها به‌ویژه جوانان را از ورزش دور کرده است، بنابراین باید با روش‌های جایگزین و ترغیب‌کننده مانند جشنواره‌ها گرایش مردم به ورزش را افزایش داد.
وی همچنین با مهم دانستن بحث استعدادیابی، تصریح کرد: استعداد بسیاری از چهره‌های ورزشی در شرایطی خاص دیده‌شده و زمینه حضور آنان در ورزش حرفه‌ای را فراهم کرده است، بنابراین باید در دل جشنواره‌ها، استعدادها را شناخت و در جهت تقویت آن گام برداشت.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی افزود: امیدواریم با مساعدت مسئولان، وضعیت جریان زاینده‌رود به‌گونه‌ای باشد که بتوان رشته‌های آبی را در روزهای جشنواره به‌خوبی برگزار کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100695/چهارمین-جشنواره-ورزشی-زاینده‌رود-در-اصفهان-برگزار-می-شود
بستن   چاپ