پیام سپاهان
15 هزار مترمربع زمین دولتی در آران و بیدگل آزاد شد
شنبه 25 خرداد 1398 - 10:10:57 AM
ایرنا
پیام سپاهان - کاشان - رییس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل از آزاد سازی 15 هزار متر مربع از زمین های دولتی در این خطه در سالجاری خبر داد

مجتبی آراسته  بیان کرد: این میزان زمین در قالب اجرای سه حکم قلع و قمع و آزادسازی زمین‌های دولتی به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال آزاد شد.
رییس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل با اشاره به رتبه چهارم این شهرستان در آزادسازی زمین‌های ملی و دولتی استان اصفهان تصریح کرد: تصرف غیرقانونی زمین‌های دولتی و ملی در بین برخی به یک فرهنگ نادرست تبدیل‌شده که در این راستا برای کوتاه کردن دست واسطه‌ها در کنار آگاهی رسانی، برخورد جدی با متصرفان بر پایه قانون در دستورکار قرار دارد.
وی همچنین از آغاز صدور اسناد 230 هکتار از زمین‌های صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی این شهرستان خبر داد و گفت: خواست دیرینه تولیدکنندگان در حال برطرف شدن است؛ با واگذاری 27 هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی سلیمان صباحی موافقت و پروانه آن صادرشده که به زودی سند زمین‌ها در اختیار صاحبان صنایع قرار خواهد گرفت.
آراسته افزود: واگذاری 137 هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی هلال آران و بیدگل نیز در دست اقدام است که پس از سپری شدن فرآیندهای قانونی، در ماه‌های آینده تحویل مالکان خواهد شد.
رییس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل یادآور شد: 66 هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی سلیمان صباحی در قالب 70 برگ سند از ابتدای امسال تاکنون تحویل صاحبان صنایع شده است.
وی با اشاره به تلاش‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، نماینده مجلس و فرماندار آران و بیدگل در رسیدگی به موضوع عنوان کرد: صاحبان صنایع می‌توانند با به کارگیری این اسناد از تسهیلات اتاق بازرگانی و بانک‌های عامل برخوردار شوند.
آراسته اضافه کرد: مالکیت زمین‌های دارای قرارداد با شهرداری تثبیت می‌شود و حفظ و پشتیبانی از صنایع، صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی در راستای تحقق شعار سال رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در منطقه بایسته بود که تحقق یافت.
هم اکنون 810 واحد صنعتی در آران و بیدگل با 17 هزار و 100 نفر اشتغال وجود دارد که 510 واحد در زمینه تولید فرش ماشینی فعال است.
آران و بیدگل در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
7472/‏8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100675/15-هزار-مترمربع-زمین-دولتی-در-آران-و-بیدگل-آزاد-شد
بستن   چاپ