پیام سپاهان
A
جهاد کشاورزی اصفهان مصمم به کاهش کاغذبازی اداری است
جمعه 24 خرداد 1398 - 23:18:48
پیام سپاهان - اصفهان - قائم مقام جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: این سازمان مصمم به کاهش کاغذبازی های اداری است زیرا این مساله موجب نگرانی ها و گلایه هایی در بین مردم شده است.

مهرداد مرادمند در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر اصفهان به مناسبت هفته کشاورزی افزود: کسب مجوزها زمان براست و لذا تلاش کرده‌ایم ضمن شفاف سازی، دسترسی به اطلاعات را آسان و مدت‌زمان صدور مجوزها را کاهش دهیم.
وی با اشاره به کم‌آبی استان اصفهان اضافه کرد: این منطقه به دلیل درست مصرف نکردن از منابع آب زیرزمینی با افت آب‌های زیرزمینی و به دلیل خشکسالی نیز با کاهش حجم آب‌های سطحی روبرو شده است.
قائم مقام جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار داشت: از طریق تغییر الگوی کشت به دنبال بهره‌وری از زمین و پتانسیل کشاورزی استان هستیم.
مرادمند افزود: این برنامه در قالب اطلسی برای راهنمایی کشاورزان تهیه و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت‌.
وی اضافه کرد: در حوزه محصولات دامی به ویژه پرندگان وضعیت خوبی در استان اصفهان وجود دارد به گونه‌ای که در بازار متلاطم گوشت سفید، قیمت این محصولات در استان پایین‌تر از میانگین کشوری است.
وی یادآوری کرد: در حوزه شیلات توانسته‌ایم در قالب استخرهای دو منظور سالانه هزار تن ماهی گرمابی تولید و جایگاه دوم کشوری را کسب کنیم و درباره ماهی‌های سرد آبی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.
قائم مقام جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: همچنین کشاورزان استان با بهره‌گیری از هزار و 700 هکتار سطح زیر کشت گلخانه 250 هزار تن انواع محصولات گلخانه‌ای را تولید می‌کنند.
وی اضافه کرد: همچنین 70 واحد تولید قارچ خوراکی 12 هزار تن در سال انواع گوناگون قارچ خوراکی را تولید می‌کنند.
هفته جهاد کشاورزی از 21 تا 27 خردادماه برگزار می‌شود.
6022/7134/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100657/جهاد-کشاورزی-اصفهان-مصمم-به-کاهش-کاغذبازی-اداری-است
بستن   چاپ