پیام سپاهان
سلطان حسینی: مدیریت را به شخص بعدی واگذار خواهم کرد/خریدهای بعدی سپاهان در راه است
پنجشنبه 23 خرداد 1398 - 16:10:53
پیام سپاهان - مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان می‌گوید: زمزمه تغییر برای همه مدیران وجود دارد و هر زمانی این اتفاق بیفتد مدیریت را به شخص بعدی واگذار خواهم کرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان محمد سلطان حسینی امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت های باشگاه سپاهان در نقل و انتقالات اظهار کرد: باشگاه سپاهان اکنون با چند بازیکن دیگر قرارداد بسته است و در جریان مذاکرات بازیکنان دیگر هم هستم. به محض قطعی شدن و ایجاد شرایط آقای تابش یا سخنگوی باشگاه آن را اعلام خواهند کرد. 
وی درباره اینکه عملکرد باشگاه را در نقل و انتقالات چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: تمام درخواست‌هایی که قلعه‌نویی از باشگاه داشته است را در حال انجام دادن هستیم. 
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه در خصوص پاداش وعده داده شده به ورزشکاران پارالمپیکی تصریح کرد: وعده‌ای از سوی استاندار قبلی به ورزشکاران داده شد و اما به اندازه توانمندی خودمان ابلاغیه‌هایی را به هیئت‌های ورزشی دادیم. نفر اول 10 میلیون تومان، نفر دوم 7/5 میلیون تومان و نفر سوم 5 میلیون تومان پرداخت شد. ولی اگر کسی در حوزه دیگری قول می‌دهد، من نمی‌توانم پاسخگوی آن باشم.
وی درباره شایعه برکناری او و مشخص بودن مدیر کل بعدی، گفت: در خصوص تمام مدیران زمزمه‌های این چنینی وجود دارد و هر زمانی این اتفاق بیفتد مدیریت را به شخص بعدی واگذار خواهم کرد.
سلطان حسینی درباره فرارسیدن تابستان و اوقات فراغت نیز اظهار کرد: از چند سال گذشته طرح با محوریت استان اصفهان طرحی اجرا شد که اکنون کشوری شده است. سامانه ای جهت اوقات فراغت در اصفهان تشکیل شد. تمام دستگاه‌ها موظف هستند تمام برنامه‌های فراغتی خود را در این سامانه وارد کنند.
وی ادامه داد: در حوزه ورزش هم بیش از 1100 هیئت داریم که هیئت های استانی و شهرستانی هستند. هیئت ها نیز برنامه هایی را برای این موضوع دارند که جلسات آن رو به پایان است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100575/سلطان-حسینی---مدیریت-را-به-شخص-بعدی-واگذار-خواهم-کرد-خریدهای-بعدی-سپاهان-در-راه-است
بستن   چاپ