پیام سپاهان
پیست های اسکی به برف کوب مجهز می شود
پنجشنبه 23 خرداد 1398 - 14:19:58
پیام سپاهان - اصفهان - رییس فدراسیون اسکی گفت: برای بهبود هر بیشتر پیست های کشور و ارتقای ورزشکاران، تجهیز پیست ها به برف کوب در دستور کار قرار گرفته است.

سید عبدی افتخاری روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیأت اسکی استان اصفهان در محل سرای ورزشکاران اظهار داشت: افزایش قیمت برف کوب در سال‌های اخیر خرید آن را سخت کرده، اما با این حال برخورداری از آنها لازم و ضروری است.
وی اضافه کرد: توسعه رشته‌های اسنوبرد و صحرانوردی از جمله برنامه‌های اصلی فدراسیون برای امسال خواهد بود و موضوع آموزش و استعدادیابی را نیز جدی خواهیم گرفت و هیأت‌های استانی نیز موارد یاد شده را با جدیت دنبال کنند.
رئیس فدراسیون اسکی افزود: استان اصفهان در کنار تهران و البرز از جمله مناطق فعال در زمینه رشته اسکی هستند و همکاری و پویایی این رشته در اصفهان مشهود است.
افتخاری تاکید کرد که استان‌ها بجز رشته آلپاین به دیگر رشته‌ها نیز اهمیت دهند و لوازم مورد نیاز آنها را تأمین کنند.
وی با اشاره به پیست اسکی فریدونشهر (واقع در غرب استان اصفهان) به عنوان یکی از محل‌های مناسب برای آموزش و برگزاری مسابقات، تصریح کرد: ارتقای این پیست به نگاه ویژه‌ای نیاز دارد و توقع داریم این پیست همچون پیست‌های بین‌المللی کشور شود.
رئیس فدراسیون گفت: استان‌ها برای فعالیت در اسنوبرد انگیزه پیدا کرده‌اند و تعداد نفرات سال قبل رشته یاد شده بی‌سابقه بود و امیدواریم ورزشکاران اصفهان بیشتر در تیم‌های ملی حضور داشته باشند.
مجمع انتخاباتی هیأت اسکی استان اصفهان روز پنجشنبه در سرای ورزشکاران با انتخاب مجدد محمود یسلیانی به مدت چهار سال برگزار شد.
وی با انصراف احسان گودرزی دیگر نامزد توانست 14 رأی را به خود اختصاص دهد.
در ایران بالغ بر 50 هزار نفر به رشته‌های مختلف اسکی می‌پردازند.
6022 / ‏‬ 6020

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100563/پیست-های-اسکی-به-برف-کوب-مجهز-می-شود
بستن   چاپ