پیام سپاهان
اینترنت پرسرعت با استفاده از شبکه فیبر نوری در گلپایگان اجرایی شد
چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 12:55:50
پیام سپاهان - اصفهان - رییس اداره مخابرات شهرستان گلپایگان از اجرای اینترنت پرسرعت با بهره گیری از شبکه فیبر نوری موسوم به « اف تی تی اچ » برای مشترکان این شهرستان خبر داد.

مهدی یوسفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در مرحله اول طرح که از سال گذشته آغاز شد، تاکنون 35.5 کیلومتر فیبر نوری در محدوده خیابان آیت الله گلپایگانی، شهید احمدی، طالقانی، پارک شهر و شهرک صنعتی گلپایگان اجرایی شد و 205 مشترک صنفی و خانگی از خدمات اینترنت پرسرعت با فیبر نوری بهره مند شدند.
رییس اداره مخابرات گلپایگان در ادامه گفت: استفاده از فیبر نوری به جای کابل مسی که از به روزترین تکنولوژی‌های حوزه مخابرات در دنیاست در دستور کار این اداره قرار دارد و مشترکان می توانند از سرویس اینترنت با سرعتی بیش از 50 مگابایت بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه اکنون 44 هزار و 300 مشترک از خدمات تلفن ثابت با ضریب نفوذ 53 ونیم درصد در شهرستان گلپایگان بهره مند هستند، خاطر نشان کرد: حدود 17 هزار و 500 مشترک از سرویس اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات و حدود دو هزار مشترک از سایر شرکت های پاپ استفاده می کنند.
یوسفی در رابطه با تلفن همراه نیز گفت: هم اینک 28 سایت تلفن همراه مولتی تکنولوژی (چند منظوره) با 65 هزار مشترک در شهرستان گلپایگان مشغول به کار است.
وی با اشاره به اینکه اداره مخابرات شهرستان گلپایگان به دلیل اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت رسانی به مردم در سه سال متوالی رتبه برتر در بین شهرستان های (میان ظرفیت) استان را بخود اختصاص داده است افزود: با وجود زیرساخت های لازم واگذاری تلفن ثابت، همراه و «ای دی اس ال» در کلیه نقاط شهرستان به روز است و شهروندان می توانند با ارائه درخواست به دفاتر پیشخوان و یا اداره مخابرات در مورد تقاضای مورد نظر خود اقدام کنند.
گلپایگان دارای بیش از 90 هزار تن جمعیت است و 11 مرکز مخابراتی برای خدمات‌دهی به مشترکان تلفن ثابت و همراه در این شهرستان فعال است.
6022 ت/7138

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100431/اینترنت-پرسرعت-با-استفاده-از-شبکه-فیبر-نوری-در-گلپایگان-اجرایی-شد
بستن   چاپ