پیام سپاهان
مسابقات «جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان» اصفهان پایان یافت
شنبه 8 ارديبهشت 1403 - 19:24:48
پیام سپاهان - ایرنا / معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان از پایان مسابقات ورزشی «جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان» با اهدای سه هزار و 200 مدال و 55 جام به افراد و تیم‌های برتر خبر داد.
بیست و سومین دوره رقابت‌های ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان از اواخر اسفند پارسال تا اوائل اردیبهشت امسال در کلانشهر اصفهان برگزار شد.
اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان روز شنبه به نقل از علیرضا خاکسار اضافه کرد: بیست و سومین دوره این رقابت‌ها در 25 رشته بانوان و 30 رشته آقایان و با حضور نزدیک به 10 هزار ورزشکار و یکهزار و 500 داور و عوامل اجرایی برگزار شد.
وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در 28 سالن ورزشی کلانشهر اصفهان گفت: مسابقات بخش جانبازان و معلولان در پنج رشته ورزشی و رقابت‌های بخش بیماران خاص در چهار رشته ورزشی در رقابت‌های امسال برگزار شد که اتفاقی بسیار قابل توجه است.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان اظهار کرد: این جام یک المپیاد منظم و هدفمند شهری است که نقش موثری در ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در اصفهان دارد.
خاکسار، یکی از اهداف از برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی را ایجاد نشاط در جامعه دانست و اظهار داشت: حضور خانواده‌ها برای تماشای مسابقات در رقابت‌های اخیر پرشور و قابل توجه بود.
کلانشهر اصفهان 15 منطقه شهرداری و بیش از 2 میلیون نفر جمعیت دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/844994/مسابقات-«جام-مولای-عرشیان-و-بانوی-قدسیان»-اصفهان-پایان-یافت
بستن   چاپ