پیام سپاهان

آخرين مطالب

پیشنهاد مشوق در هزینه خدمات فرودگاهی در تابستان توسط سازمان منطقه آزاد کیش به ایرلاین‌ها/ قول مساعد مدیران عامل شرکت هواپیمایی برای برقراری پرواز به جزیره کیش در فصل تابستان منطقه آزاد کیش

پیشنهاد مشوق در هزینه خدمات فرودگاهی در تابستان توسط سازمان منطقه آزاد کیش به ایرلاین‌ها/ قول مساعد مدیران عامل شرکت هواپیمایی برای برقراری پرواز به جزیره کیش در فصل تابستان
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - جلسه هم اندیشی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری و 14 مدیرعامل شرکت هواپیمایی، معاونان بازرگانی، مسوولین اجرایی، رییس و دبیر انجمن شرکت های مذکور جهت برقراری پرواز در فصل تابستان،نوید بخش روزهای پر رونق برای نگین خلیج‌فارس است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی یکشنبه 9 اردیبهشت در جلسه هم اندیشی با معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، مدیران عامل و معاونان بازرگانی شرکت های هواپیمایی و رئیس انجمن شرکت های هواپیمایی در تهران با اشاره به موقعیت جغرافیایی و راه های محدود سفر به جزیره کیش، بر ضرورت افزایش پروازهای شرکت های هواپیمایی در فصل تابستان تاکید کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با قدردانی از همکاری شرکت های هواپیمایی در نوروز امسال خاطر نشان کرد: هر شرکت هواپیمایی که در فصل تابستان اقدام به افزایش تعداد پرواز به جزیره کند، مورد حمایت سازمان منطقه آزاد کیش قرار خواهد گرفت و از تسهیلات و تخفیفات قابل توجه این سازمان در حوزه عوارض و خدمات فرودگاهی برخوردار خواهد شد.
وی با بیان این که رونق و حیات اقتصادی جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری وابسته به حضور گردشگر است، افزود: با توجه به محدودیت راه‌های مواصلاتی به کیش و ورود 94 درصد گردشگران از طریق مسیر هوایی، نیازمند برنامه ریزی شرکت‌های هواپیمایی در خصوص افزایش پروازها به ویژه در فصل تابستان هستیم.
سرهنگی با اشاره به تشکیل کنسرسیوم توسعه پایدار گردشگری با مشارکت و نظارت سازمان منطقه آزاد و مشارکت تمامی جوامع صنوف کیش گفت: این کنسرسیوم ظرفیت‌های بخش خصوصی و این سازمان را در بهره‌وری و هموار کردن مسیر رونق گردشگری تسریع و تسهیل می‌کند و جا دارد که شرکت های هواپیمایی نیز را در این امر مشارکت کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش فراهم کردن بستر لازم برای رونق گردشگری و هموارسازی جذب گردشگران داخلی و خارجی را از اهداف کلیدی این کنسرسیوم دانست و ادامه داد: برنامه‌ ریزی راهبردی و خلاقانه در راستای رونق بخشی پایدار گردشگری این منطقه به ویژه در فصل کم فروغ تابستان از ماه ها قبل آغاز شده و از هفته های آینده اجرایی می شود.
وی ادامه داد؛ در کنسرسیوم توسعه پایدار گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نقش ناظر، سیاست گذار و تسهیل‌کننده را ایفا خواهد کرد و جوامع اصناف نیز اقدامات اجرایی آن را بر عهده خواهند داشت.
وی افزود: این کنسرسیوم در مراحل ابتدایی با کمک های سازمان منطقه آزاد کیش، کار خود را آغاز و با محقق شدن درآمدها، به پویایی خواهد رسید و نقش تاثیر گذار در توسعه پایدار گردشگری را برعهده خواهد داشت.
گفتنی است در جلسه هم اندیشی و هم افزایی درخصوص پروازهای منتهی به کیش مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری،ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش،حسن قاسمی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان، اصغر عبد اله پور رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت هواپیمایی تابان، حفظ‌الله آطاهریان مدیرعامل شرکت هواپیمایی سپهران و علی اکبر درویش عضو هیت مدیره این شرکت، عبدالرضا موسوی رئیس انجمن شرکت های هواپیمایی و رئیس هییت مدیره هواپیمایی زاگرس و مقصود اسعد سامانی دبیر این انجمن،غلامرضا ذوالفقاری مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسا جت،رضا حیدری مدیرعامل شرکت هواپیمایی یزد، سید رضا موسوی مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر تور و مهدی حمیدانپور عضو هیات مدیره این شرکت،دانیال طباطبایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی چابهار،حمید رضا فتوحی مدیرعامل شرکت هواپیمایی اروان، احمد اسد مدیرعامل شرکت هواپیمایی فلای پرشیا،محمد میر سمیعی مدیرعامل شرکت هواپیمایی معراج،شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، موسی خسروی مدیرکل حوزه ریاست سازمان هواپیمایی کشوری،محمد گرجی مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس، رضا خدائی مدیرعامل شرکت هواپیمایی ساها، محمد خدا کرمی معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی وارش، مهدی مهرآور معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی سپهران ، امیر حسین فتوره چی معاون اداری و پشتیبانی شرکت هواپیمایی کاسپین،سعید صادقی مشاور مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر،فرشاد امامی معاون بازرگانی پارس ایر،مصطفی سرخیل عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، مهدی علیاری مشاور عالی اجرایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان، مهدی ادیبان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، عزت اله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه و نصراله زمانی مدیرکل فرودگاه کیش حضور داشتند.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/845465/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آیت‌الله جوادی آملی: در شأن مردم ایران نیست که کمیته امدادی و با گرانی اداره شوند/ اگر هر روز اختلاسی و نجومی دربیاید، معلوم نیست که با دین الهی چه خواهند کرد

همایش هم‌اندیشی میان‌داران جهاد3 برگزار می‌شود

همایش هم‌اندیشی میان‌داران جهاد 3 برای طراحی عملیات هیأت‌ها در محرم برگزار می‌شود

بودجه‌ بیشتری برای آسفالت معابر مناطق 7 و 14 در نظر گرفته شود

هوش مصنوعی فوق پیشرفته «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده معرفی شد

گوگل در مراسم I/O بیش‌ از 120 بار به «هوش مصنوعی» اشاره کرد

نسخه آزمایشی اندروید 15 برای گوشی ناتینگ فون 2a منتشر شد

«عصبانی نیستم»؛ واکنش روزنامه دولت به نامه روحانی

وزیر سابق دولت رییسی؛ محکومیت قضایی برای مدعی اقتدار غذایی!

اکونومیست: با برکناری وزیر دفاع، استراتژی جنگی مسکو تغییر می‌کند؟

نامگذاری بلوار شهر به نام پزشک پرآوازه کرمانشاهی

خدمات شهرداری اصفهان به‌طور شایسته اطلاع‌رسانی نمی‌شود

مشتاق توام با همه جوری و جفایی

هوش مصنوعی جمنای وارد گوگل مپس می‌شود

هوش مصنوعی کوچک Gemma 2 گوگل با 27 میلیارد پارامتر معرفی شد

دومین نسخه بتای اندروید 15 فردا منتشر می‌شود

حضور غیرمنتظره و پرحاشیه عینک هوشمند گوگل در مراسم I/O 2024

نسخه موبایل جیمیل بیش‌از‌پیش با هوش مصنوعی درآمیخته می‌شود

موتور جست‌و‌جو گوگل با تمرکز بر هوش مصنوعی بازطراحی می‌شود

گوگل هوش مصنوعی جمنای را مستقیماً به اندروید تزریق کرد

محدودسازی دانشجویان

عباس عبدی: تنها راه برای فرزندآوری امیدوار کردن مردم و طبقه متوسط به آینده است

خطر کیمیا علیزاده برای مدال ایران؟

حدادعادل: علاقه‌مندی‌ام خواندن خاطرات سیاسی- اجتماعی است

برکناری مارشال

رخدادی بی‌نظیر

روایت یک مورخ از بدبینی تاریخی حاکمان ایران به اسرائیل

ایران ناگزیر به تغییر دکترین هسته‌ای خود می‌شود؟

جزئیات ماجرای وام تشویقی ازدواج دهه شصتی‌ها چیست؟

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات جبران خسارات ناشی از بلایای طبیعی در شش استان را ابلاغ کرد

تعجب غرفه داران: این حجم از کتابخوانی رهبری در کنار فعالیت‌های سیاسی‌ بی نظیر است

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مردم در اصفهان+فیلم

پایان رقابت تنیس هزار امتیازی در اصفهان+فیلم

«مردم سلام» جویای مشکلات از زاویه دید شهروندان اصفهان است

کنترل هوشمند خودروهای دارای اضافه بار در شهرهای اصفهان

جلسه تلاوت و تفسیر قرآن ویژه مدیران استان آذربایجان شرقی در شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد

دعانویسان دامنه دستگیر شدند

صدور 252 پروانه ساختمانی در کمتر از 30 روز / اجرای طرح «محله من محله زندگی» در تمام محلات

25 اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر و حکیم معاصر، محی‌الدین مهدی الهی قمشه‌ای

هوش مصنوعی گوگل حالا می‌تواند چند ساعت ویدیو را تحلیل کند

مدل هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash معرفی شد؛ سبک‌تر و ارزان‌تر از مدل پرو

قابلیت جادویی Circle to Search به معلم ریاضی تبدیل می‌شود

قابلیت Gems معرفی شد؛ هوش مصنوعی گوگل را به آشپز و نویسنده تبدیل کنید

پردازنده هوش مصنوعی Trillium گوگل با قدرت چشمگیر رونمایی شد

گوگل از خلاقانه‌ترین راهکار برای رفع مشکلات روزمره رونمایی کرد

گوگل Veo و Imagen 3 را رونمایی کرد؛ تولید ویدئو و عکس با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در گوگل کروم؛ جمنای نانو به مرورگر محبوب می‌آید

سید حسن نصرالله: ما شهدایمان را علنی تشییع می‌کنیم و اسرائیلی‌ها کشته‌هایشان را مخفیانه دفن می‌کنند

برندگان کرونا؛ بازندگان پساکرونا

تصویری که از نگاه سیدحسن نصرالله نشانگر پیروزی مقاومت فلسطین است