پیام سپاهان

آخرين مطالب

اشتغال جوانان قبل از ازدواج و فرزندآوری مهم است سیاسی

اشتغال جوانان قبل از ازدواج و فرزندآوری مهم است
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - به گزارش خبرنگار مهر، احمد شریعتی پیش از ظهر یکشنبه در نطق میان دستور و صد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تسلیت رحلت آیت الله امامی کاشانی عضو مجلس خبرگان رهبری و تولیت مدرسه عالی شهید مطهری اظهار کرد: این بزرگمرد عمر خود را در راه اعتلای اسلام و نظام جمهوری اسلامی سپری کرد. وی با اشاره به حضور غیرتمندانه مردم کشور و اصفهان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: همه اقشار مردم به ویژه رأی اولی‌ها حضوری جدی در این انتخابات پیدا کردند که جای تقدیر و تشکر دارد. از همه نامزدها نیز که تنور انتخابات را گرم کردند تشکر می‌کنم. عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمایندگان منتخب که مورد اعتماد مردم قرار گرفتند باید بدانند که مردم با درایت کامل مطالبه گری می‌کنند، بنابراین باید نسبت به وعده‌های داده شده عمل کنند. وی ادامه داد: مردم آگاه و مؤمن با حضور خود در انتخابات تلاش‌های دشمن را خنثی کردند و به دنیا نشان دادند که ملت ایران همچنان در صحنه حضور دارد و پاسدار حاصل خون شهداست. شریعتی تصریح کرد: به افراد منتخب عرض می‌کنم اکنون که خداوند توفیق خدمت به شما عطا نموده است، لحظه‌ای را در حل مشکلات مردم کوتاهی نکنید. مسائل مهم شامل اقتصاد، معیشت و اشتغال است که مردم در این زمینه مشکلات عدیده‌ای دارند. مردم در این انتخابات نشان دادند که پیمانه را نمی‌شکنند پس باید شما نیز به فکر آنها باشید. وی بیان کرد: جوانان نیازمند اشتغال هستند و قبل از ازدواج و فرزندآوری اشتغال جوانان مهم است. بنابراین برای دنبال کردن این تاکید رهبری باید ابتدا به فکر این مشکل بود. عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قانون گذاران باید اولویت‌های اصفهان که تأمین آب در زاینده رود است و زیربنای کشاورزی، حفظ محیط زیست، صنعت و گردشگری به شمار می‌رود را دنبال کنند و از حقوق از بین رفته مردم اصفهان جانانه دفاع کنند. وی افزود: نمایندگان همچنین باید از ظرفیت‌های اصفهان در حوزه گردشگری استفاده کنند، نسبت به این حوزه باید توجه ویژه صورت گیرد تا زیرساخت‌های جذب توریست اعم از مراکز اقامتی، حمل و نقل و … فراهم شود. شریعتی خاطرنشان کرد: قانون گذاری از مهمترین وظایف نمایندگان است که بدون شناخت خواسته‌های واقعی مردم امکان پذیر نیست، بنابراین نمایندگان باید در بین مردم باشند تا مشکلات آن‌ها را پیدا و از حقوق آن‌ها دفاع کنند. وی ادامه داد: عملکرد نمایندگان بر تارک تاریخ ماندگار خواهد شد و لازم است با شناخت و فهم مردم به جای سیاسی بازی و زد و بندهای خاص برای حل مشکلات آن‌ها قدم بردارند. عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از نمایندگان می‌خواهم که با دخالت در عزل و نصب‌ها باعث انتصاب مدیران غیرمتخصص و بعضاً بی سواد نشوند زیرا با وجود مشکلات اقتصادی و… مردم طاقت حضور مدیران غیرمتخصص را ندارند. کد خبر 6044832

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شریعتی پیش از ظهر یکشنبه در نطق میان دستور و صد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تسلیت رحلت آیت الله امامی کاشانی عضو مجلس خبرگان رهبری و تولیت مدرسه عالی شهید مطهری اظهار کرد: این بزرگمرد عمر خود را در راه اعتلای اسلام و نظام جمهوری اسلامی سپری کرد.
وی با اشاره به حضور غیرتمندانه مردم کشور و اصفهان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: همه اقشار مردم به ویژه رأی اولی‌ها حضوری جدی در این انتخابات پیدا کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.
از همه نامزدها نیز که تنور انتخابات را گرم کردند تشکر می‌کنم.
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمایندگان منتخب که مورد اعتماد مردم قرار گرفتند باید بدانند که مردم با درایت کامل مطالبه گری می‌کنند، بنابراین باید نسبت به وعده‌های داده شده عمل کنند.
وی ادامه داد: مردم آگاه و مؤمن با حضور خود در انتخابات تلاش‌های دشمن را خنثی کردند و به دنیا نشان دادند که ملت ایران همچنان در صحنه حضور دارد و پاسدار حاصل خون شهداست.
شریعتی تصریح کرد: به افراد منتخب عرض می‌کنم اکنون که خداوند توفیق خدمت به شما عطا نموده است، لحظه‌ای را در حل مشکلات مردم کوتاهی نکنید. مسائل مهم شامل اقتصاد، معیشت و اشتغال است که مردم در این زمینه مشکلات عدیده‌ای دارند. مردم در این انتخابات نشان دادند که پیمانه را نمی‌شکنند پس باید شما نیز به فکر آنها باشید.
وی بیان کرد: جوانان نیازمند اشتغال هستند و قبل از ازدواج و فرزندآوری اشتغال جوانان مهم است. بنابراین برای دنبال کردن این تاکید رهبری باید ابتدا به فکر این مشکل بود.
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قانون گذاران باید اولویت‌های اصفهان که تأمین آب در زاینده رود است و زیربنای کشاورزی، حفظ محیط زیست، صنعت و گردشگری به شمار می‌رود را دنبال کنند و از حقوق از بین رفته مردم اصفهان جانانه دفاع کنند.
وی افزود: نمایندگان همچنین باید از ظرفیت‌های اصفهان در حوزه گردشگری استفاده کنند، نسبت به این حوزه باید توجه ویژه صورت گیرد تا زیرساخت‌های جذب توریست اعم از مراکز اقامتی، حمل و نقل و … فراهم شود.
شریعتی خاطرنشان کرد: قانون گذاری از مهمترین وظایف نمایندگان است که بدون شناخت خواسته‌های واقعی مردم امکان پذیر نیست، بنابراین نمایندگان باید در بین مردم باشند تا مشکلات آن‌ها را پیدا و از حقوق آن‌ها دفاع کنند.
وی ادامه داد: عملکرد نمایندگان بر تارک تاریخ ماندگار خواهد شد و لازم است با شناخت و فهم مردم به جای سیاسی بازی و زد و بندهای خاص برای حل مشکلات آن‌ها قدم بردارند.
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از نمایندگان می‌خواهم که با دخالت در عزل و نصب‌ها باعث انتصاب مدیران غیرمتخصص و بعضاً بی سواد نشوند زیرا با وجود مشکلات اقتصادی و… مردم طاقت حضور مدیران غیرمتخصص را ندارند.
کد خبر 6044832

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/830047/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر 1403

برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان

رفع مشکلات منطقه 13 در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است

برگزاری مارتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»

تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز

طنین «آواز آن پرنده آتشین» در نمایشگاه کتاب

معنای این همه سکوت چیست؟

ردمی K80 در راه است؛ موبایل قلدر شیائومی برای رقابت با پرچم‌داران

دارایی های ارزی افزایش یافت

اقدام باورنکردنی وزارت بهداشت درباره داروخانه ها

فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد

بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش 3 درجه ای دما

تجربه جذاب مهمان برنامه صبحانه ایرانی از برگزاری نمایشگاه کتاب

بازی/ Kontra - Multiplayer FPS؛ رقیب را از پای درآورید

افت شاخص بورس ادامه دارد

گرگ 37 گوسفند روستای مرق و سادیان کاشان را تلف کرد

5 سارق 50 میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد

یکی از ویژگی‌های کتاب کار کودک

17 اردیبهشت سالروز درگذشت نویسنده و شاعر معاصر، محمدرضا رحمانی یاراحمدی

آموزش شاهنامه در 3 دقیقه

بمناسبت سالگرد درگذشت حسین منزوی

وان‌پلاس با پرچم‌دار جدیدش به عقب برمی‌گردد

طوطی‌های در قفس از تماس تصویری با دیگر طوطی‌ها لذت می‌برند

آخرین مهلت استفاده از کالابرگ اعلام شد

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزارهای شهدا توجه ویژه داشته باشند

تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان

تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان

دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است

غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی

علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید

یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد

35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد

برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد

تعیین‌تکلیف 170 خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان

حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان

ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی

پذیرش 53 درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور

رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی

این داستان غیرواقعی نیست

معرفی کتاب مناسب برای کودکان پیش دبستانی

آپدیت OxygenOS 15 برای گوشی‌های منتخب وان پلاس منتشر شد

«جک دورسی» از هیئت‌مدیره بلواسکای جدا شد

سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای اصفهان حاضر شد

ثبت وقف جدید 200 میلیاردی در کاشان

48 محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

جشن کوزه‌بران در روستای بیاضه خوروبیابانک

لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان اصفهان

بیقراری ها برای «سبحان» 15 روزه شد!