پیام سپاهان

آخرين مطالب

بخشی از فعالیت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در حوزه امور اجتماعی تشریح شد وزارت رفاه

بخشی از فعالیت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در حوزه امور اجتماعی تشریح شد
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - بخشی از فعالیت های یک ساله اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در حوزه امور اجتماعی در جلسه ویدئو کنفرانس با مقام‌عالی وزارت در هفته دفاع مقدس تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان ارسلان غمگین در جلسه ویدئو کنفرانس با مقام عالی وزارت به مناسبت هفته دفاع مقدس- که با حضور تنی چند از کارکنان فرزند شهید و آزاده و جانباز اداره کل برگزار شد- با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره همه ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور استقامت، ایثار و پایمردی مردان و زنان معتقد به ولایت و انقلاب اسلامی است که نشات گرفته از ایمان به خدا، وحدت کلمه و یکپارچگی در سایه رهنمودهای حکیمانه امام خمینی (ره) است و موجب بیداری ملت‌ها و نهضت های آزادی بخش جهان است.
غمگین با اشاره به اینکه خوزستان در دفاع مقدس 1030 شهید کارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، ادامه داد: خوزستان سرزمین حماسه و ایثار و تجلی گاه دلاوری‌های مردان و زنان غیور سراسر کشورهای اسلامی است.
وی یاد آور شد: در حال حاضر 17 فرزند شهید، 69 ایثارگر و یادگار دفاع مقدس در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان مشغول به کار هستند.
غمگین در خصوص اقدامات این اداره کل در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در دی ماه سال گذشته ضمن انجام هماهنگی و استقبال از سردار داوود غیاثی راد، مسوول فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح و تیم همراه وی، نسبت به دیدار و تکریم از خانواده معزز شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت اقدام شد.
وی ادامه داد: در این برنامه مهم توفیق دیدار و تکریم از خانواده های شهدای همکار و خانواده تعدادی از سرداران رشید اسلام چون شهید علی هاشمی و شهید حمید تقوی فرد نیز حاصل شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: اینجانب از سوی سرتیپ دوم پاسدار ناصر سعیدی، رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح و دبیر هماهنگی امور رزمندگان و نیز سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به پاس سال ها خدمت صادقانه به خانواده های محترم شهیدان و رزمندگان و جانبازان مفتخر به دریافت دو لوح سپاس شدم که در آیینی با حضور جمعی از فرماندهان دفاع مقدس و مدیران شورای هماهنگی و معاونین و کارشناسان اداره کل اهدا شد.
غمگین گفت: یکی دیگر از اقدامات ما برگزاری آیین تجلیل از آزادگان ایثارگران اداره کل به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور آزادگان، ایثارگران و خانواده های آنها بود که در فضایی صمیمانه موضوعات و مسائل آنها مورد پیگیری قرار گرفت.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در خصوص دیگر اقدامات این اداره کل در پاسداشت خون شهدا، حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس یادآور شد: برای اولین بار در استان در سال جاری 10 خانه فرهنگ تاسیس و افتتاح و 10 خانه فرهنگ دیگر نیز آماده‌سازی شده است که با توجه به فضای جبهه و جنگ خوزستان تلاش شده است تا این خانه‌های فرهنگ بتوانند نقش ارزنده‌ای در انتقال و انتشار فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس در جامعه کار و تولید داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: تشکیل جلسات متعدد با مدیرکل بنیاد شهید و پیگیری اجرای تفاهم نامه منعقده در خصوص اشتغال خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در استان از دیگر اقدامات ما در این زمینه است.
غمگین گفت: در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه نسبت به برگزاری شکوهمند شورای استانی همکاری نهادهای انقلابی حمایتی عمومی و سازمان‌های مردم نهاد استان خوزستان با دولت و با حضور استاندار خوزستان، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر و سایر مدیران و تشکل‌های مردم‌نهاد استان اقدام و در نهایت نسبت به ساماندهی و هدایت 500 هزار بسته غذایی به جامعه هدف در شرایط ویژه شیوع کرونا اقدام شد.
غمگین تصریح کرد: در حوزه‌های اجتماعی و بازرسی کار، با تمام توان در مقابله با این ویروس انجام وظیفه کردیم و با حضور فعال در 30 جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و طرح و پیگیری جدی مباحث مربوط به صیانت و حفاظت از جامعه کار و تولید و تامین وسایل حفاظتی استفاده از ظرفیت ستاد در مباحث مربوط به تسهیلات کرونا و پرداخت توسط بانک اقدام‌کردیم.
وی تشکیل جلسات کمیته متناظر استانی بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی برای پیشگیری، کنترل و مبارزه با ویروس کرونا با حضور نمایندگان معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان ایمنی و آتش نشانی شهرداری، تشکلات کارگری و کارفرمایی و اتاق تعاون استان را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه اجتماعی عنوان کرد.
غمگین تاکید کرد: شناسایی بهداشت یاران کار برتر و خانه های بهداشت کارگری خوزستان که در حفاظت و بهداشت کارگران و کارگاه ها به خصوص در امر پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا خدمات ارزنده ارائه داده‌اند و در جشنواره استانی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه خوزستان در هفته کار و کارگر سال 99 انتخاب شدند، به جشنواره ملی معرفی شدند که در نهایت خانه بهداشت کارگری شرکت شیر پگاه به عنوان ارزشمند خانه بهداشت کارگری برتر ملی انتخاب شد.
وی هماهنگی و حضور رسمی در ستاد مرکزی مقابله با کرونا خوزستان و حضور در سازمان آتش نشانی شهر اهواز و تقدیر از آنها به خاطر همکاری و مساعدت در ضدعفونی کردن اماکن جامعه کار و تولید از دیگر اقدامات انجام شده، عنوان کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: پیگیری و انجام مکاتبات لازم با ستاد کرونای خوزستان برای چگونگی بازگشایی مجموعه های فرهنگی، ورزشی کارگران استان با رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا که در نهایت منجر به اخذ مجوز بازگشایی زمین های چمن بدون حضور تماشاگر با رعایت پروتکل های بهداشتی شد، یکی دیگر از کارهای انجام‌ شده است.
غمگین گفت: رتبه عالی ستاد اقامه نماز، نگارش کتاب جهش تولید به منظور تبیین علمی راه های عمل به فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید مقام عالی وزارت که با استقبال گسترده در استان به خصوص استاندار خوزستان، جامعه علمی استان، صنایع و بنگاه‌های اقتصادی روبه‌رو شد؛ همچنین تقدیر چندباره از سوی استاندار خوزستان از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در مدت یک سال اخیر و حضور پررنگ مقام عالی استان در آیین های اداره کل شامل هفته کارگر، هفته تعاون جشنواره اشتغال از دیگر افتخاراتی بوده که در یک سال اخیر کسب شده است.
وی افزود: انتخاب اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در جشنواره شهید رجایی استان در سال جاری به عنوان دستگاه برتر استان برای اولین بار در 15 سال اخیر نیز یکی دیگر از ثمره های تلاش همکاران نخبه و توانمند ما در این اداره کل است.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/182292/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

فیلم/ لحظه هدف قرارگرفتن ریز پرنده ها در آسمان اصفهان

صدای شنیده شده در شرق اصفهان مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشتیم

منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان، شلیک پدافند بوده است

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (31 فروردین 1403)

علت شنیده شدن صدا ی انفجار در اصفهان چه بود؟ | حادثه اصفهان خسارتی به همراه داشت؟

جزئیات صدای انفجار در اصفهان | کار اسرائیل بود؟

فیلم/ آرامش کامل در سطح شهر اصفهان

(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی

صدای شنیده شده در شرق اصفهان ناشی از شلیک پدافند هوایی

واکنش شورای عالی امنیت ملی به ادعای حمله خارجی به اصفهان

(ویدئو) در اصفهان و تبریز چه خبر بود؟ | آیا پای اسرائیل در میان بود؟

ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم

توضیح مقام ارشد ارتش درباره حادثه در اصفهان

تهاجم خارجی علیه ایران صورت گرفته است؟ | واکنش رسانه آمریکایی

عملیات اصفهان نوعی فرافکنی آمریکا بود

(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن ریز‌پرنده‌ها توسط پدافند هوایی در اصفهان

گاف رسانه اسرائیلی درباره انفجار در اصفهان /این تصویر جعلی است

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه 31 فروردین 1403 + آخرین وضعیت

مبارزه علیه آفت‌ سن‌ گندم در مهاباد به 15 هزار و 400 هکتار رسید

مقام ارشد نظامی: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است

المیادین: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

در اصفهان و تبریز چه خبر بود؟ | تصاویر

داستانک/ شنوایی کم

نسخه‌ آیفون واتساپ با دستور دولت چین از اپ استور حذف شد

قیمت طلا، سکه و ارز امروز 31 فروردین‌ماه 1403

گاف رسانه اسرائیلی درباره انفجار در اصفهان!

رگبار باران و رعدوبرق نیمه جنوبی و غربی اصفهان را فرا می‌گیرد

ارشد نظامی ارتش در استان: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است

انتقاد از بی توجهی به از کارافتادگی جایگاه cng شهرعلویجه اصفهان

ببینید | تصاویری از وضعیت در اطراف پایگاه هشتم شکاری اصفهان پس از شنیدن صدای انفجار

تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است

این تصویر رسانه اسرائیلی از اصفهان جعلی از آب درآمد +جزئیات

فوری /اولین واکنش ارتش به انفجار در اصفهان

انتقاد از نرخ پایین کرایه های باربری در نسیم شهر اصفهان

تسنیم: فرودگاه شکاری اصفهان در امنیت کامل است /مردم اصفهان در صف خرید حلیم هستند یا ورزش صبحگاهی می کنند /وضعیت غیرعادی نیست

ببینید| لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی ارتش

تکذیب برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور

لحظه هدف قرارگرفتن ریز پرنده ها در آسمان اصفهان توسط پدافند هوای

ببینید | واکنش کارشناس صدا و سیما به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان؛ جنگ روانی است

(ویدئو) مقابله با ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان؛ حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است

لحظه هدف قرارگرفتن ریز پرنده ها در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی

زمین‌های قولنامه‌ای نخرید

آیفون 17 پلاس ظاهراً با نمایشگر کوچک‌تر از گوشی‌های فعلی پلاس معرفی می‌شود

امنیت کامل در سایت هسته‌ای اصفهان

ببینید | واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای انفجار در آسمان اصفهان

خبرهای جدید از تاسیسات هسته ای اصفهان /چرا پدافند هوایی پایگاه شکاری فعال شد؟

اصابت موشک به اصفهان صحت ندارد/ علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز

منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان +فیلم

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | شلیک پدافند ایران به پهپادهای مهاجم | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه