پیام سپاهان

آخرين مطالب

سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان:

با ایجاد اتاق‌فکر تعاملات بیشتری با رسانه‌ها خواهیم داشت ورزشی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان با اشاره به نقش مهم و حساس رسانه ها، گفت: رسانه ها می توانند به باشگاه ها در دادن خوراک فکری و ایده کمک زیادی کنند و باشگاه ذوب آهن نیز با ایجاد اتاق فکر به دنبال ایجاد تعاملات بیشتر با رسانه ها است.

احمد جمشیدی در بازدید از خبرگزاری ایسنا با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: امیدواریم که با توجه به ارتباطی که بین اصحاب رسانه و ورزش است، این تعامل بیش از گذشته و محکم‌تر شود و ما بتوانیم از این تعامل نهایت بهره را ببریم و این امر بیشتر به نفع باشگاهها است تا رسانه؛ چرا که رسانه ها می توانند با ایده‌ها و تفکراتی که به باشگاهها تزریق می کنند ما را در تدوین برنامه هایی در که تمام حوزه‌های قهرمانی، حرفه ای و همگانی داریم، کمک کنند.
وی افزود: ذوب‌آهن یک باشگاه تک رشته ای نیست و در بیش از 27 رشته ورزشی آقایان و بانوان فعال است و برای ما آقایان و بانوان تفاوتی ندارد؛ در جلسه ای که با مدیر ورزش بانوان داشتیم، گفتم اجازه ندهید بخش بانوان ذره‌ای تضعیف شود؛ چراکه اعتقاد من و هیئت مدیره بر این است که دوست داریم همانگونه که آقایان فعال هستند، بانوان نیز فعالیت خوبی داشته باشند.
وی ادامه داد: تیم های بانوان ذوب آهن همیشه بر روی سکو بوده‌اند. یکی دیگر از اولویت‌های باشگاه ذوب‌آهن توجه به تیم‌های پایه و بحث آکادمی است که بتوانیم بچه‌های اصفهان را تربیت کنیم تا در آینده از بازیکنان بومی اصفهان و به ویژه پرورش یافته باشگاه ذوب‌آهن در ترکیب تیم‌های قهرمانی و حرفه‌ای استفاده کنیم.
جمشیدی خاطرنشان کرد: جمعیت ذوب‌آهن بالای 13 هزار نفر است که اگر خانواده این افراد و بازنشستگان را اضافه کنید، خواهید دید چه جمعیتی و با چه پتانسیلی را در بر می‌گیرد، یکی از اولویت‌های ما این مساله است و بیشتر دوست داریم درون‌سپاری کنیم تا برون‌سپاری؛ اصفهان پتانسیل این را دارد که با برنامه‌ریزی منظم در آینده نیازی به استفاده از بازیکنان غیربومی و حتی خارجی نداشته باشد. شما مشاهده کردید در شرایط کنونی دلار، بازیکنان و مربیان خارجی با باشگاه ها چه نامهربانی‌هایی انجام دادند و چه مشکلات و معضلاتی ایجاد شده است.
وی تاکید کرد: البته بسیاری موضوعات را باید فرهنگ‌سازی کنیم، چرا باشگاهی به خود اجازه می‌دهد، لیگ تمام نشده با بازیکنان و مربیان دیگر تیم‌ها وارد مذاکره شود؟ چرا تمرکز آن‌ها را برهم می‌زنند؟ وقتی می گوییم باشگاه فرهنگی ورزشی، بخش فرهنگ ابتدا آمده است و باید فرهنگ مان را بالا ببریم و شخصیت باشگاهی که در آن هستیم را نشان دهیم. در بحث تونل افتخار برای پرسپولیس ما فرهنگ و شخصیت خود را نشان دادیم و بر اساس احترام به هواداران فوتبالدوست اصفهانی در جلسه ای که با هیئت مدیره داشتیم از باشگاه پرسپولیس هم تشکر کردیم و هم عذرخواهی. البته باید هوادار بپذیرد که در ورزش دشمنی نیست، هرچند روح ورزش چیز دیگری است، شما داستان پوریای ولی و جریان باختنش را می‌دانید و یا جهان پهلوان تختی؛ ما چنین افرادی داشتیم؛ اما اکنون هر کاری می‌شود انجام داد تا مقام بیاورند که ما دنبال چنین موضوعاتی نیستیم به ویژه اخلاق‌مداری که این مساله تاکید مدیر کارخانه و اعضا هیئت مدیره است که اخلاق مداری و فرهنگ را رواج دهیم.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک اصحاب رسانه در این مسیر موفق باشیم، به دنبال ایجاد یک اتاق‌فکر هستیم که یکی از ستون‌های آن اصحاب رسانه است که می‌توانند با فکر و ایده دادن به عنوان خوراک ما را کمک کنند.
سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اظهار کرد: به دنبال تقویت رشته‌های منهای فوتبال هستیم، اخباری که در مورد انحلال رشته‌های ما شنیده می‌شود، بیشتر به این دلیل است که از طریق ما منعکس نمی‌شود. اگر اصحاب رسانه در کنار ما باشند و اخبار درست باشگاه را منعکس کنند اخباری که در فضای مجازی و کانال های زرد گفته می‌شود، خنثی می شوند به دنبال تقویت رشته‌های توپی و بانوان هستیم؛ منتهی این تقویت بر اساس بودجه ای است که در اختیار داریم و هیچ رشته‌ای منحل نخواهد شد.
جمشیدی در خصوص انتشار اسناد و مدارک، نامه ها و قراردادهایی از باشگاه ذوب آهن در فضای مجازی، گفت: یک بحث داریم به نام شفاف سازی، که باید از سوی راس باشگاه باشد یعنی مدیریت و اعضا هیئت مدیره و ما به دنبال این هستیم تا این موضوع را حل کنیم، اما این مسایل که صورت گرفته توسط برخی افرادی بوده که هدف دیگری دارند و اینها شفاف سازی و کمک نیست و به دنبال تخریب باشگاه و افراد هستند، برخی مواقع اتفاقات ناخوشایندی رخ داده که ما هم ناراحت هستیم، البته باید بگویم پیگیری های زیادی صورت گرفته و به روزنه‌هایی رسیده ایم و مطمئن باشید با این رفتارها نیز برخورد خواهد شد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/168805/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز 6 اردیبهشت 1403 + جدول

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 6 اردیبهشت 1403+ جدول

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است

برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

زمان‌بندی 575 پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

گلکسی زد فلیپ 5 از یک قابلیت هوش مصنوعی One UI 6.1 محروم است

سرمقاله وطن امروز/ حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند

سرمقاله خراسان/ فناوری ایرانی ، پیشران دیپلماسی اقتصادی

سرمقاله فرهیختگان/ ضرورت ترویج گفتمان مقاومت برای خانواده دانشگاه آزاد

سرمقاله شرق/ محیط زیست به‌مثابه تمام دولت

سرمقاله اعتماد/ پدیده‌های اجتماعی و جبر مستقیم

سرمقاله ایران/ تجویز اصولی در برابر آدرس غلطِ «ان‌شاءالله خیرخواهان» چیست؟

سرمقاله دنیای اقتصاد/ انتخابات آمریکا؛ روشنی‌ها و ابهام‌ها

سرمقاله تعادل/ تصویرسازی مطالبات کارگران

سرمقاله همشهری/ نگاه ویژه رهبرمعظم انقلاب به فرهنگ کار

خدایا زندگی رو زیر و رو کن

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟

سرمقاله کیهان/ اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است

در سال 1403 نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

7 تا از ارزان‌ترین کشورها برای خرید طلا را بشناسید

ویدیو/ افتتاح زورخانه در منطقه ده ونک تهران

کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

270 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد

انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان

توقیف 11 میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین

فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان

فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم

رقابت بیش از 64 هزار و 719 داوطلب استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری 1403

معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی

17 گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

تعداد کاربران فعال اسپاتیفای 19 درصد رشد کرد

هوش مصنوعی شیطانی هم ساخته شد!

اسرائیل در غزه؛ جنایت پشت جنایت

پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران

کاهش دمای هوا در استان

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

17 قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد

مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن

مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود