پیام سپاهان

آخرين مطالب

نگاهی به عملکرد تیم‌های اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ورزشی

نگاهی به عملکرد تیم‌های اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال توانستند در مجموع چهار امتیاز از حریفان خود در این رقابت‌ها کسب کنند و منتظر بود تا این تیمها در دیدارهای آینده خود چه تدابیری را برای موفقیت بیشتر می‌اندیشند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور در روزهای جمعه و شنبه گذشته در شهرهای مختلف پیگیری شد و تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان به ترتیب در بوشهر و اصفهان با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم بازی کردند و توانستند یک پیروزی و یک تساوی کسب کنند.
تیم ذوب‌آهن اصفهان که در هفته بیست و سوم در فولادشهر اصفهان با نخستین حضور سرمربی جدید خود لوکا بوناچیچ با نتیجه سنگین چهار بر یک مقابل پیکان تهران شکست خورد در تفکر هیچ علاقمند به فوتبالی نمی‌گنجید، این تیم بتواند با نتیجه پنج بر یک در بوشهر شاهین شهرداری را مغلوب خود کند و پرگل‌ترین برد در فصل جاری لیگ برتر کسب کند.
تیم قعر جدولی شاهین شهرداری ‌بوشهر در خانه خود به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت و متحمل این شکست سنگین شد تا به سقوط در جدول لیگ نزدیک شود.
در این دیدار احسان پهلوان، ایوان مارکوویچ 2 مرتبه، محمد نژادمهدی و "دانیال اسماعیلی‌فر" برای ذوب‌آهن گلزنی کردند تا این تیم بتواند در دیدارهای باقی مانده جایگاه خود را در لیگ برتر ارتقا دهد.
سبزپوشان دیدار نصف‌جهان در این فصل سه مربی یعنی علیرضا منصوریان، میودراگ رادولوویچ و جدیدا لوکا بونچیچ را روی نیمکت خود تجربه کرد که هر کدام تفکر ورزشی مخصوص خود را داشتند و باعث سردرگمی بازیکنان شد.
در مورد تیم ذوب‌آهن این نکته قابل توجه کارشناسان است که با وجود بازی خوبی که ارائه می‌کند در نتیجه‌گیری و کسب امتیاز با مشکل رو به‌رو است و امید می‌رود با نتیجه پر گلی که در دیدار با شاهین شهرداری بوشهر کسب کرد بتواند در ادامه راه از نظر روحی و صرف فعل خواستن وضعیت بهتری داشته باشد.
با این حال لوکا بوناچیچ جمعه شب پس از پیروزی پنج بر یک ذوب‌آهن اصفهان برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: ذوب‌آهن اصفهان در این دیدار فوتبال زیبایی به نمایش گذاشت و به هدف خود برای غافلگیر کردن تیم شاهین بخوبی دست یافت.
وی بیان کرد: شاهین شهرداری بوشهر نیز با توپ‌های بلند مقداری به ما کمک کرد که برنامه‌ تیم‌مان را بخوبی پیاده کنیم.
همچنین دارکو بیدوف بازیکن صربستانی تیم فوتبال ذوب آهن که به علت شیوع ویروس کرونا به کشور خود بازگشته بود، پس از اعلام زمان برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال برای ورود به ایران دچار مشکل شده بود که بعد از گذشت سه بازی و تلاش امور بین الملل باشگاه ذوب آهن این بازیکن روز گذشته وارد اصفهان شد.
بیدوف پس از انجام آزمایش و در صورت منفی بودن جواب آن می‌تواند به تمرینات گروهی اضافه شود، این بازیکن با مارکوویچ دیگر مهاجم خارجی ذوب‌آهن می‌توانند در خط حمله این تیم خطر آفرین باشند و برخی از مشکلات این تیم را در گلزنی حل کند.
دیگر بازی که شب گذشته برگزار شد دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه نقش جهان بود که با وجود بازی خوب سپاهان و پیروزی یک بر صفر این تیم تا دقیقه 85 در پایان یک بر یک به پایان رسید تا این هفته هم امیر قلعه‌نویی نتواند 3 امتیاز بازی را درو و یک امتیاز کسب کند.
سپاهانی‌ها که بعد از تیم پرسپولیس در رتبه دوم لیگ برتر قرار دارند برای ماندن در کورس قهرمانی که کمی رنگ باخته و کسب سهیمه آسیا می‌جنگد و این تیم شب گذشته با بدشانسی مقابل پارس جنوبی جم 2 امتیاز حساس را از دست داد.
با این حال شب گذشته سپاهان بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 11 این دیدار با شوت محمدرضا حسینی به گل برسد و یک بر صفر از میهمان جنوبی خود پیشی بگیرد.
در ادامه در دقیقه 76 این دیدار خطای باقری در محوطه جریمه بر روی محبی بازیکن سپاهان توسط داور بازی اعلام شد ولی محمد کریمی نتوانست توپ را تبدیل به گل کند و این پنالتی برای سپاهان از بین رفت ولی تیم میمهان توانست در دقیقه 85 گل تساوی را توسط خالقی به ثمر برساند و بازی را با تساوی به پایان برساند.
با این حال این تساوی برای قلعه‌نویی ناخوشایندتر از همه تساوی ها بود و به گفته خودش به دلیل بازی خوب بازیکنانش نمی‌تواند از آنها خرده بگیرد چون در این دیدار همه کار کردند ولی با بدشانسی مساوی شد.
سرمربی سپاهان در نشست خبری مجازی بعد از بازی اظهارداشت: موقعیت‌های تیم ما در بازی امشب بیش از 80 درصد بود و یک توپ معمولی به همین سادگی روی اشتباه بازیکنان به درون دروازه تیم ما رفت و گل شد.
قلعه‌نویی تصریح کرد: با این حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم چون خیلی خوب بازی کردند اما دلم برای زحمت آنان می‌سوزد که با وجود بازی خوب خود، امتیاز از دست دادند.
حال باید دید تیم سپاهان در دیدارهای آینده خود چه تدبیری را برای موفقیت در نظر دارد و با چه برنامه ای دیدارهای آینده را با وجود بازی‌های زیبایی که از نظر تاکنیکی و تاکیتی ارائه می دهد ولی متاسفانه در نتیجه گیری موفق عمل نمی کند که این خود نیز با تلاش و برنامه ریزی کادر فنی حرفه ای سپاهان رفع خواهد شد.
ذوب‌آهن پس از همشهری خود سپاهان، دومین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 میلادی راه یافته و با کسب چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های پرافتخار این جام به حساب می‌آید.
این تیم تا کنون چهار بار به عنوان نایب‌ قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد و چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های پرافتخار این جام به حساب می‌آید.
سپاهان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر ایران، دارای پنج مقام قهرمانی در دوره‌های دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم است.
این تیم اولین تیم ایرانی است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و تنها تیم کشور است که به جام باشگاه‌های جهان در سال 2007 میلادی نیز راه یافته است.
سپاهان پرافتخارترین تیم دههٔ 1380 فوتبال ایران و اولین و تنها باشگاهی است که در فصل 91–1390 برای دومین بار پیاپی از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کرد و برای سومین سال متوالی قهرمان شد.
سپاهان با این سه قهرمانی پیاپی، تنها تیمی است که توانسته در تاریخ لیگ فوتبال ایران سه دورهٔ متوالی قهرمان شود.
زردپوشان اصفهانی همچنین با چهار قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های پرافتخار این جام به حساب می‌آیند.
تیم سپاهان با این تساوی با 42 امتیاز در مکان دوم و ذوب‌آهن اصفهان نیز با 25 امتیاز در مکان دهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفتند.
برچسب‌ها
ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/160432/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد

7 اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد

اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

جدال اپل و اسپاتیفای بر سر قوانین اپ استور همچنان ادامه دارد

کوالکام از تراشه اسنپدراگون X پلاس رونمایی کرد؛ سلاح اقتصادی ویندوزی‌ها برای نبرد با مک‌بوک‌ها

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

قرارداد کار کارگران یک ماهه شد!

عمارت انگورستان ملک

رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند

اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است

هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

7 اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد

7 اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

انهدام باند 3 نفره سارقان با اعتراف به 19 فقره سرقت

شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم

لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد

گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند

راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی

ثبت 15 دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان

احیای گلابگیری باغ دولت‌آباد یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی

ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران

آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان

تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی

افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد

صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور

نشستی دربارۀ ابن‌سینا و مکتب فلسفی اصفهان

نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد

چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟

پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای 11 شهرستان اصفهان تا آخر شب

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری