پیام سپاهان

آخرين مطالب

مردم اصفهان: نمایندگان مجلس باید راه شهید سلیمانی را ادامه دهند سیاسی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان-  جمعی از مردم در اصفهان اظهار داشتند:نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید همانند سردار شهید قاسم سلیمانی برای مردم فداکاری کنند و در سخت‌ترین شرایط مدافع اسلام و ایران باشند.

مردم استان اصفهان نیز همزمان با سایر استان‌های کشور صبح جمعه دوم اسفند 98 در پای صندوق‌های رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حاضر شدند تا بار دیگر به جهانیان مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند.
بدون شک مردم ایران اسلامی با حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به وظیفه خود در قبال کشور و خون شهدای عمل کردند و حالا نوبت منتخبان آنهاست که پا به پای ملت ایران پیش بیایند و خواسته‌ها و مطالبات آنها را پیگیری کنند.
فراموش نکردن رای دهندگان، نگاه همه جانبه به ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حوزه انتخابیه، داشتن تخصص، تمرکز روی وظایف قانون گذاری و اجتناب از دخالت در امور قوه مجریه و صیانت از آرای مردم به عنوان امانت از دیگر مطالبات مردم استان اصفهان از 20 نماینده منتخب این خطه در خانه ملت است.
خبرنگار ایرنا، امروز یکشنبه با حضور در خیابان‌های اصفهان با جمعی از مردم این شهر در این زمینه به گفت و گو پرداخت.
یک روحانی عضو حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : نمایندگان مجلس باید همانند شهید سلیمانی برای مردم ایران فداکاری کنند و حرف و عملشان نیز همانند این شهید بزرگوار یکی باشد.
حجت الاسلام محمد الله یاری با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید با حرف و عمل خود راه شهدا را ادامه دهند تصریح کرد: منتخبان ملت باید با عمل به وعده‌های خود ثابت کنند که خون شهدا هرگز پایمال نخواهد شد.
وی افزود: همه افرادی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند و باعث شور، نشاط و شادابی در جامعه شده اند از راه‌های مختلف به ایران اسلامی خدمت کرده اند.
حجت الاسلام الله یاری با بیان اینکه باید به این مردم مومن، ولایتمدار و همیشه در صحنه اصفهان افتخار کرد افزود: ایمان، تقوی، تخصص و عرق به ایران ویژگی‌هایی است که باید یک نماینده مجلس شورای اسلامی داشته باشد تا بتواند در پیمودن گام‌های توسعه به کشور کمک بکند.
نمایندگان منتخب رای‌دهندگان را فراموش نکنند
محسن میرزایی 43 ساله کارمند به خبرنگار ایرنا گفت:انتظار می‌رود منتخبان ملت پس از ورود به مجلس، مردم به خصوص جوانان را فراموش نکنند.
وی با بیان اینکه همه این جوان‌ها در سطح شهرها و روستاها با شور و اشتیاق در زمان تبلیغات و پای صندوق‌های رای حاضر شدند، نباید آنها را به فراموشی سپرد تصریح کرد: از نمایندگان مجلس یازدهم استان اصفهان انتظار دارم که به داد جوانان برسند و مشکلات مردم به خصوص بیکاری جوانان را برطرف کنند.
میرزایی تاکید کرد: منتخبان مردم، رای‌دهندگان را فراموش نکنند و بر روی وظایف قانون گذاری و صیانت از آرای مردم به عنوان امانت تمرکز کنند تا آینده‌ای درخشان برای این سرزمین ترسیم شود.
وی اظهار داشت: نمایندگان منتخب مردم باید به وعده‌های که می‌دهند عمل کنند نه اینکه وعده‌هایشان فقط حرف باشد و پس از انتخاب شدن این وعده‌ها را فراموش کنند.
وی با اشاره به اینکه از نمایندگان منتخب انتظار داریم که تا در راستای ارتقا همه جانبه استان تلاش کنند تصریح کرد: نمایندگان منتخب مردم باید به وعده‌های که در دوران تبلیغات دادند، عمل کنند و این وعده‌ها را فراموش نکنند.
یک جوان رای اولی به خبرنگار ایرنا گفت: همه مردم ایران با مشارکت خوب خود در انتخابات دشمنان انقلاب اسلامی را دلسرد کردند و هم اکنون نوبت منتخبان ملت است که مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنند.
حسین شرافت افزود: نمایندگان باید خود را همدرد مردم بدانند و تا آخرین روز نمایندگی خود به دنبال رفع مشکلات مردم باشند، نه اینکه به محض ورود به مجلس فقط به دنبال اهداف خود باشند.
یک جوان ورزشکار اهل اصفهان نیز در گفت و گو با ایرنا از نمایندگانی که به عنوان وکیل ملت روانه مجلس شدند خواست تا ورزشکاران را به عنوان قشری که افتخارات زیادی برای کشورمان به ارمغان آورده اند فراموش نکنند.
احمد کریمی افزود: هم اکنون بیشتر ورزشکاران کشور در همه رشته‌های ورزشی از مشکلات زیادی رنج می‌برند که شاید اصلی‌ترین و مهمترین آنها موضوع بیکاری باشد که متاسفانه به اصلی ترین دغدغه ورزشکاران تبدیل شده است.
این شهروند ورزشکار اصفهانی اظهار داشت: نمایندگان منتخب، وفادار مردم و موکلشان باشند و پس از راه یافتن به مجلس وعده‌های خود و مردم را فراموش نکنند.
علی کریمیان که شغل آزاد دارد، ادامه داد: منتخبان ملت، فقط منافع ملی را در نظر بگیرند و به فکر منافع شخصی و مصالح حزبی نباشند، چون آنها را از هدف متعالی که پیشرفت و توسعه کشور است، دور می‌کند.
یک معلم بازنشسته نیز به ایرنا گفت: نماینده منتخب باید پس از انتخاب، امانتدار رای مردم باشند و حق مظلومان را از ظالمان بستاند.
ماشاالله رحمتی با بیان اینکه داشتن ارتباط موثر و مستمر با موکلان از جمله مطالبات مردم از منتخبان خود است اضافه کرد: مردم از نمایندگان منتخب خود انتظار دارند که پس از برگزیده شدن به نمایندگی، مردم را فراموش نکنند، چون مردم با امید به آینده به آنان رای می دهند.
رحمتی ادامه داد: هر چند مجلس شورای اسلامی همان گونه که از نامش پیداست، نهادی تصمیم ساز در سطح ملی است، اما بالاخره نمایندگان هر حوزه انتخابیه باید دغدغه نخست شان استخراج مشکلات، موانع و تلاش عملی برای رفع آنها باشد.
وی گفت: به عبارت دیگر رسیدگی به مسائل و مشکلات جاری حوزه انتخابیه و برنامه ریزی برای کمک به توسعه آن از وظایف اصلی منتخبان مردم است.
دانشجوی دانشگاه شاهین شهر نیز به ایرنا ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس یازدهم توجه کافی به مسائل فرهنگی داشته باشند.
شهرام سلیمانی اضافه کرد: تجربه کشورهای توسعه یافته ثابت کرده است که فرهنگ زیربنای عمران و آبادی و رفاه جوامع است و تا زمانی که مسائل و مشکلات مربوط به فرهنگ رفع نشود، هر گونه فعالیت اقتصادی و معیشتی به مانند خانه‌ای بر روی آب ساختن است.
وی با بیان اینکه باید پیگیری تصویب قوانین مورد نیاز و اجرای درست آن به مهمترین دغدغه برنامه ‌ریزان و دست‌اندرکاران امور فرهنگی تبدیل شود ادامه داد: باید مسائل فرهنگی در اولویت مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و برای تبلیغ و اشاعه آن در جامعه بیش از پیش تلاش شود.
استاندار اصفهان نیز از حضور حماسی مردم این استان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.
عباس رضایی با صدور پیامی اعلام کرد: باردیگر حضور پرشور و غرورآفرین مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم فهیم و ولایتمدار استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دفتر زرین انقلاب اسلامی ثبت شد.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند در سراسر کشور از جمله استان اصفهان برگزار شد.
انتخابات مجلس در این استان با حضور 60 هزار نفر دست‌اندرکار در سه هزار شعبه اخذ رای برگزار شد.
22 هزار نفر عوامل اجرایی، 14 تا 17 هزار نفر از عوامل نظارتی و 9 هزار نفر از نیروهای نظامی و انتظامی در این دوره از انتخابات حضور داشتند.
در این انتخابات، مُنتخبان مردم، 20 کرسی نمایندگی استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی را بدست آوردند.
برچسب‌ها
اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی
پروندهٔ خبری
انتخابات مجلس در استان اصفهان

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/129161/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صرف هزینه 1250 میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان

به دنبال جنگ با ایران نیستیم؛ ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم

جریان زندگی در زاینده رود اصفهان | تصاویر

واکنش عجیب آمریکا به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!

گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

امیرعبداللهیان: در صورتی‌ که رژیم اسرائیل مجدداً اقدامی علیه منافع ایران انجام بدهد، پاسخ بعدی ایران فوری، حداکثری و قاطع خواهد بود؛ این پیام به روشنی به آمریکا و سایر طرف ها منتقل شده/ ریزپرنده‌های ساقط‌ شده {در اصفهان} هیچ خسارت مالی و جانی در بر نداشته

لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی

واکنش خنده‌دار کاربر اصفهانی به ماجرای دیشب اصفهان

حضور مردم اصفهان کنار زاینده‌رود + فیلم

(ویدئو) وزیر رژیم صهیونیست: ماجرای اصفهان؛ ضعیف نه! بی‌خاصیت!

واکنش خنده‌دار مردم اصفهان به حمله ریزپرنده‌ها؛ گالامب و گلومب بود!

اتحادیه اروپا : گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم / نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

من پیر فنا بدم جوانم کردی

ربات‌های دوپا گوگل به‌لطف هوش مصنوعی، حالا سریع‌تر و قدرتمندتر از قبل فوتبال بازی می‌کنند

سامسونگ حذف یکی از نرم‌افزارها را در One UI 6.1 غیرممکن کرد

مسخره‌ترین حمله ادعایی صهیونیست‌ها در یک کلمه

اتحادیه اروپا: حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

شغل عجیب بیش از 100 میلیون نفر در چین!

(ویدئو) واکنش لاوروف به حادثه اصفهان و عملیات وعده صادق

رهبر مخالفان نتانیاهو: «بن گویر» آبروی اسرائیل را برده است

واکنش ظریف به «آتش بازی رژیم» صهیونیستی در اصفهان

تداوم طرح مایه‌کوبی دام‌های سبک در مهاباد

واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان

تو مثل منی برف...

پردازنده دیمنسیتی 6300 مدیاتک برای گوشی‌های میان‌رده معرفی شد

خرید سه‌بعدی کالاهای جدید به اپل ویژن پرو اضافه شد

بایدن در آستانه شکست؟

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

واکنش اردوغان به حادثه اصفهان

ترقه بازی اصفهان توان واقعی اسرائیل را نشان داد

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

واکنش بلینکن به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!

راهپیمایی نماز گزاران جمعه بهارستان در حمایت از عملیات وعده صادق

نظر وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان؛ ضعیف نه! بی‌خاصیت

راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان اصفهان در حمایت از عملیات موفق وعده صادق + فیلم

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان | تنش ها میان ایران و اسرائیل کاهش یافته است؟

رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران

واکنش ظریف به آتش‌بازی اسرائیل در اصفهان

وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان چه گفت؟ ضعیف نه! بی‌خاصیت

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

«تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»

پوکو M7 5G در راه است؛ نسخه ری‌برند شده Redmi 13 5G

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

کنایه امام جمعه اردبیل به ادعای حمله اسرائیل به اصفهان /مگر کوادکوپتر قدرت دارد که مسیر دو هزار کیلومتری را طی کند؟

برگزاری راهپیمایی حمایت از وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه در چرمهین + فیلم

رژیم جعلی اسرائیل به دنبال جبران آبروی بر باد رفته خود است

عملیات وعده صادق، شکست دنیای استکبار بود

«مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت

خودنمایی بهار در دل طبیعت منطقه بن رود قمصر + فیلم

عملیات « وعده صادق» مرکز ثقل رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد