پیام سپاهان

آخرين مطالب

محور خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان سیاسی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان - ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای تاریخ‌ساز می‌شود، دشمن با حضور پرشور مردم در انتخابات ناامید می‌شود، انتخاب فرد اصلح به تشکیل مجلس قوی کمک می‎کند و مشارکت در انتخابات، جهاد عمومی است، از محورهای خطبه‌های نماز جمعه این هفته در برخی از شهرهای استان اصفهان بود.

کاشان
نماینده ولی‌فقیه در شهرستان و امام‌ جمعه کاشان گفت: ملت ایران امروز با حضور در پای صندوق‌های رای تاریخ‌ساز می‌شوند و پایبندی خود را نسبت به پاسداری از اسلام و انقلاب اعلام می‌کنند.
آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای بقیه‌الله الاعظم(عج) این شهر افزود: باید از وفا و صفای ملت ایران قدرشناسی کنیم و مسوولان قدردان نعمت این مردم خوب و مجاهد باشند.
وی بیان کرد: مسوولان وظیفه دارند تمام قد در خدمت این ملت بزرگ باشند زیرا هرگاه ملت اسلام و انقلاب را در خطر دیدند، به‌صورت خودجوش در صحنه حاضر شدند.
نماینده ولی‌ فقیه در شهرستان کاشان اضافه کرد: دوران دفاع مقدس، مادران فرزندان خود را راهی جبهه‌ها کردند و امروز نیز در صحنه‌های گوناگون حضور جانانه دارند.
وی تاکید کرد: مسوولان در برابر چنین مردمی وظیفه دارند تا کارها را درست انجام دهند، چنان که مردم در سایر مسائل از جمله حوادث طبیعی، سیل و زلزله کمک‌هایی داشتند.
آیت‌الله نمازی افزود: با پایان رقابت‌های نامزدهای انتخاباتی، گروه‌ها و احزاب و سیاسی باید به سمت وحدت حرکت کنند، چنان که اسلام دین محبت، صفا و برادری است.
آران‌ و بیدگل
امام‌ جمعه آران‌ و بیدگل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز مرحله رای‌گیری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم حضور گسترده مردم گفت: شرکت در انتخابات یک عبادت است چرا که با حضور پرشور خود دشمنان انقلاب و اسلام را ناامید می‌کنیم.
حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی افزود: حضور پرشور در انتخابات موجب تقویت نظام اسلامی می‌شود و البته باید در نظر داشته باشیم که فردی را انتخاب کنیم که در تراز انقلاب اسلامی و خط رهبری باشد.
وی با اشاره به لزوم برنامه داشتن نماینده مجلس اضافه کرد: فردی را باید انتخاب کنیم که به‌دنبال تقویت اقتصاد مقاومتی و قانونگذاری خوب و نظارت بر اجرای درست قانون باشد.
امام‌جمعه آران‌ و بیدگل با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و وصیت نامه ایشان اظهار داشت: سردار عزیز در وصیت‌نامه خود به نکته‌های مهمی اشاره داشتند که ترجیع‌بندش توجه به ولایت فقیه بود و باید همه به عنوان یک اصل به آن توجه کنیم.
وی اضافه کرد: استکبار جهانی به خیال خام خود سردار عزیز ما را از بین برد تا نظام اسلامی را تضعیف کند اما جبهه مقاومت محکمتر از همیشه راه سردار دل‌ها را ادامه خواهد داد.
سلیمانی یادآور شد: شهید سلیمانی، امروز جهانی شده است و همگان شاهدند که روز به روز جبهه مقاومت پیروزتر و جبهه استکبار و صهیونیسم به نابودی نزدیکتر می‌شود.
وی تصریح کرد: استکبار بداند که سیلی اصلی را بزودی خواهد خورد.
نایین
امام جمعه موقت نایین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، وظیفه همگانی است چرا که دقت نظر در انتخاب فرد شایسته به تشکیل یک مجلس قوی و اثرگذار کمک می‎کند.
حجت‌الاسلام اکبر دهقان در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) نایین افزود: ما با شرکت کردن در انتخابات ضمن‌اینکه به تکلیف ملی و شرعی خود عمل می‌کنیم باید به انتخاب افراد شایسته هم باید توجه ویژه داشته باشیم.
وی اضافه کرد: باید سعی کرد تا افراد با ایمان، دلسوز، پاکدست، مدیر، مدبر و شجاع انتخاب شوند تا بتوانند بعنوان نمایندگان یک مجلس قوی عمل کنند.
امام جمعه موقت نایین بیان کرد: دقت در انتخاب افراد شایسته مانند یک صواب در پرونده اعمال ما ثبت خواهد شد چرا که نظام جمهوری اسلامی نتیجه صبر و تحمل مردم در مقاطع مختلف از جمله مشکلات اقتصادی و تحریمهاست.
حجت‌الاسلام دهقان با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اضافه کرد: جبهه مقاومت اسلامی با شهادت سردار سلیمانی قویتر شد و دشمن از این اقدام خود ضرر کرد و همچنان متضرر خواهد بود.
وی افزود: امروز ملت ولایتمدار ما برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام، خون پاک شهدا، تحقق مردمسالاری و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان در پای صندوق های رای حضور حداکثری یافتند.
وی تاکید کرد: این حضور پرشور، تو دهنی محکمی در مقابل توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام، استکبار و در راس آنها آمریکا و صهیونیسم کودک‌کُش اسرائیل است.
سمیرم
امام جمعه سمیرم گفت: حضور و شرکت در انتخابات، یک جهاد عمومی برای وحدت ملی و میهنی است.
حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی فیروزآبادی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه سمیرم در حسینیه انقلاب اسلامی این شهر اظهار داشت: امروز همه مردم ایران و شهرستان سمیرم در این جهاد که تعبیر رهبری است، شرکت می کنند.
وی تصریح کرد: انتخاب اصلح برای یک حوزه انتخابیه، انتخاب برای همان شهرستان یا منطقه نیست بلکه تعیین نماینده برای ملت ایران و نظام اسلامی است.
به گفته خطیب جمعه سمیرم، این تکلیف شرعی و ملی همه ایرانیان است که در پای صندوق‌ها حاضر شوند و برای عزت و اقتدار کشور رای دهند.
امام جمعه سمیرم با بیان‌اینکه پایان انتخابات به مثابه آغاز مهربانی و رفاقت‌هاست، ادامه داد: همه باید پذیرای نماینده منتخب باشیم و با همدلی برای آبادانی شهر و دیار و کشورمان تلاش کنیم.
دهقانی، وظیفه یک نماینده را قانونگذاری و نظارت بر آن عنوان کرد و گفت: توانمندی و اشراف نماینده در حوزه قانون، می‌تواند نظام خدمتگذاری را در استان‌ها و کل کشور هموار کند.
وی افزود: نماینده مجلس باید آگاه و متخصص در مسائل سیاسی، اجتماعی فرهنگی و اقتصادی باشد و منافع ملی را در بیان و عمل خود لحاظ کند.
خطیب جمعه سمیرم ادامه داد: اگر نمایندگان به سوگندی که یاد می‌کنند، پایبند بمانند می‌شود گفت که به تعبیر امام، خانه ملتی داریم که جایگاهش در رأس امور مملکت اسلامی است.
دهقانی تاکید کرد: نماینده مردم باید نگاهی جامع و کامل به امور جاری و آتی داشته باشد به نوعی که برای همه ایرانیان فارغ از جنسیت و قومیت تلاش کند و از طریق نهاد قانونگذار برای احقاق حقوق آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکند.
وی با اشاره به آیه 2 و 3 سوره صف اظهار داشت: منتخب ما باید به مردم قولی را بدهد که بتواند به آن عمل نماید نه به‌خاطر رای آوردن، آنها را مانند خیلی از مسوولان سابق سرکار گذاشته و به وعده‌های فریبنده دلخوش کند.
برچسب‌ها
ستاد اقامه نماز کشور اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/128935/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد

آموزش تفکیک پسماند به بیش از 1000 دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان

خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان

کنترل استرس و روش‌های خاص طب سنتی برای آن

رقابت بیش از 64 هزار اصفهانی در مارتن کنکور 1403

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 + آخرین وضعیت

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد

رقابت بیش از 3 هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد

مهار 80 درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم

استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان

اصفهان، اقلیم معناست

رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر

هوش مصنوعی متن‌باز جدید اپل معرفی شد؛ پردازش بدون نیاز به اینترنت

این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند

ایران دفعه بعد 3 هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند یا 30 هزار؟!

خواب آشفته اسرائیل برای منطقه

مخالف تعطیلی دو روز در هفته هستم؛ با تعطیلی جمعه هم مخالفم! / نماینده‌ها اگر خسته هستند، مجلس را تعطیل کنند

توضیحات قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی

هوای اصفهان و 6 شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی

آغاز رقابت 64 هزار و 719 داوطلب در استان اصفهان

هوای اصفهان و 5 شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی

پیش‌بینی 300 عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان

دو گوشی قدیمی به پایان چرخه عمر رسیدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

سرمقاله آفرینش/ از دست رفتن سرمایه های مردم در طرح های بی بازده

غزه‌ای‌ها زیر آوار گرسنگی

بازیگر زیاده‌طلب منطقه

هوای اصفهان در شرایط پاک قرار دارد

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان

خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

دکلمه خوانی زیبا با صدای خسرو شکیبایی

واتس‌اپ به ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی مجهز می‌شود

کیهان مطرح کرد: اصلاح‌طلبان در کنار دلالان و رانت جویان

ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!

89 درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند/ ماجرای تحمیل ایمان با زور را کنار بگذارید

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت 1403

اعتبار 350 میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه 7 اصفهان

«تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما

تو که با عاشقان درد آشنایی

صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز 6 اردیبهشت 1403 + جدول

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 6 اردیبهشت 1403+ جدول

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است